Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dentsu
Marketing

Dentsu sjednocuje svoje kreativní brandy pod značku Dentsu Creative

Redakce MAM21. 6. 202221. 6. 2022

V Česku se změna týká Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou nyní vystupovat již jen jako Dentsu Creative Czech Republic.

Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje své kreativní brandy pod jednotnou značku – Dentsu Creative. Vytvoření nové globální kreativní sítě je součástí strategie, jejímž cílem je podle Dentsu zjednodušit spolupráci s klienty a inovativním způsobem vnést kreativitu do všeho, co síť dělá. V České republice tedy budou pod značkou Dentsu Creative Czech Republic nově vystupovat agentury Isobar, Spectra i Dentsu McGarryBowen, která přitom na tuzemském trhu začala oficiálně působit teprve loni v březnu. Ze skupiny rovněž během loňského roku odešla řada významných tváří.

Vytvoření nové kreativní agentury je součástí transformace, kterou skupina Dentsu započala před dvěma lety. Společný brand má otevřít nové možnosti spolupráce s klienty, kteří budou moci využívat lepšího propojení celé agentury napříč všemi brandy i zeměmi. „Mediální brandy v síti Dentsu byly vždy synonymem inovativního přístupu k technologiím, obchodu a zákaznické zkušenosti. Nyní přišel čas na změnu také v kreativní části – nová značka, nové příležitosti, ale známý a osvědčený tým a úspěchy, na kterých můžeme nyní stavět,” komentuje novinku Radim Kameník, head of creative service line v České republice.

Globálně povede Dentsu Creative Fred Levron (na úvodní fotografii s globální CEO Dentsu Wendy Clark), který nastoupil do Dentsu International jako global chief creative officer v listopadu 2021. Celosvětově bude nová značka sdružovat 9 000 kreativních talentů na 46 trzích, kteří budou užším způsobem propojeni s 37 000 odborníky na média a CXM v rámci Dentsu International. Brzy má též dojít k posílení globálního týmu, který bude sdružovat řadu zkušených strategických, produkčních, obchodních a kreativních lídrů.

„Klienti, zaměstnanci i celé odvětví touží po změně – ve způsobu budování značek, ve způsobu spolupráce i v roli, kterou přisuzujeme kreativitě. Jestliže současní hráči na kreativním trhu určovali pravidla minulého století, my máme ambici určovat pravidla pro nadcházející desetiletí,“ prohlásil Fred Levron.

Ústředním prvkem nového globálního brandu je podle Dentsu myšlenka Modern Creativity, jejíž podstata tkví v tom, že kreativní řešení jsou středobodem všeho a přináší nápady, které podněcováním k debatě a vlivem na společnost tvoří budoucnost.

Čtěte také
Z Adexpresu bude iProspect, říká nový šéf agentury Ondřej Týma

Zavřít reklamu

Pragovka představuje nové prostory kampaní od Brandmarku

Starší článek

Ceny za nejlepší eventy roku 2021 znají vítěze. Grand Prix pro Národ sobě – kultura tobě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.