Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dentsu
Marketing

Z Adexpresu bude iProspect, říká nový šéf agentury Ondřej Týma

Jakub Křešnička12. 5. 202216. 5. 2022

Agentura ze sítě Dentsu bude mít od června nové vedení a začleňuje se do globální sítě iProspect. „Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandingu,“ říká nový výkonný ředitel Ondřej Týma.

Po zhruba roce, kdy Adexpres po odchodu zakladatele Jana Galgonka dočasně vedl Jiří Vítek z Dentsu, nastoupí od června do role výkonného ředitele Ondřej Týma, dosavadní technologický ředitel agentury. Toho ve vedení agentury doplňuje ještě také Petra Košaříková na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů.

S novým vedením se zároveň Adexpres oficiálně stává součástí globální sítě iProspect by Dentsu, doteď byl jen spolupracující agenturou. „Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandigu, kdy značka Adexpres zanikne a my budeme využívat pouze název iProspect Česká republika,“ říká v rozhovoru pro MAM Ondřej Týma.

Co za první změnu jako nový šéf Adexpresu představíte?

První velkou a zásadní změnou bude určitě plná integrace Adexpresu do globální sítě iProspect. Za těch deset let, co agentura funguje, dokázala skvělé věci. Z malého start-upu až do spojení s globální sítí, z týmu o pár lidech k desítkám zkušených nejen digitálních specialistů. Nyní jdeme ještě o krok dál a agenturu plně začleňujeme do jedné z největších digitálních sítí na světě.

Adexpres v létě čekají další změny – o co přesně půjde?

V létě dokončíme celý proces integrace do globální sítě. Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandigu, kdy značka Adexpres zanikne a my budeme využívat pouze název iProspect Česká republika. Původní název tedy zůstane minulostí, ke které se budeme ale vždy hrdě hlásit.

Jaký dopad to bude mít na aktivity a klienty na českém trhu?

Z hlediska každodenní práce a fungování směrem k nim se pro klienta nic nemění. V dlouhodobém měřítku to bude znamenat rozvoj kvality servisu a obecně posun znalostí, technologií a případně i nových způsobů spolupráce. Fakt, že se agentura plně integruje do globální struktury, bude také znamenat lepší propojení s ostatními brandy, které patří do sítě Dentsu. Budeme tak moci našim klientům nabízet daleko funkčnější all-in-one řešení, které je klienty stále více poptáváno.

Za poslední rok Adexpres opustilo hodně výrazných osobností, jak jste se s tím vypořádali?

Ano, měli jsme v uplynulém roce několik odchodů a pravdou je, že to bylo pro firmu náročné období. K tomu je nutno dodat, že opravdu dobrých lidí je na trhu málo. Ovšem žádný z odchodů nebyl z čistého nebe, byl to postupný proces a s každým jsme o jeho směřování a budoucnosti bavili a někde se to „prostě nepotkalo“. Ovšem díky těmto odchodům jsme mohli začít mluvit o tom, jak chceme agenturu stavět, měli jsme možnost podívat se na složení týmů z většího odstupu a následně jsme se soustředili na nábor odborníků na ty oblasti, které jsme identifikovali jako nejvíce potřebné. Zároveň jsme mohli stavět na těch seniorních kolezích, kteří se do toho rozhodli jít s námi.

A jak se vám daří nábory lidí?

I vzhledem k novému nastavení agentury se nyní soustředíme spíše na přijímaní juniornějších kolegů. Doplnění týmu mladými talenty je přirozená věc a my to vnímáme jako příležitost. Právě oni přinášejí nové nápady, jiné pohledy na věc a svěží přístupy. Rovněž tím dáváme možnost zkušenějším seniorům zlepšit se v manažerských dovednostech, vyrůst a získat zkušenosti v rámci agentury rychleji, než je v jiných firmách běžně zvykem. 

Nové vedení Adexpresu

Ondřej Týma do Adexpresu přišel loni v září z mediálního domu Economia, kde se věnoval rozvoji programatického prodeje online reklamy.

„To, co za ten rok Ondřej s celým týmem Adexpresu dokázal a jak moc se posunul dopředu, pro nás bylo jasným znamením, že Ondrovo povýšení na pozici ředitele bude tím nejlepším řešením,“ uvedl Jiří Vítek, „head of media LoB“ v Dentsu pro střední a bvýchodní Evropu, který agenturu dočasně vedl.

Tandem nejvyššího vedení doplní Petra Košaříková, která se posouvá z pozice ředitelky pro klientský servis, již zastávala čtrnáct měsíců, do role ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Na starosti bude mít i nadále vše, co se týká klientů, nových i stávajících, a dalších spoluprací. Před tím pracovala dva roky v agentuře Doblogoo jako digital a account director. V oboru se pohybuje už více než 13 let  a prošla i společnostmi jako Kaufland, OMD Czech, MEC či Mindshare.

Zavřít reklamu

Do boje s plýtváním jídlem vytáhly Ogilvy a Carulla

Starší článek

Livesport startuje globální kampaň. Její tváří bude Petra Kvitová

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.