Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dentsu / Ivica Šúrová
Marketing

Vznikla nová kreativní agentura. DMB pomáhá na svět třeba novému pivu

Radana Čechová18. 3. 202118. 3. 2021

Český trh kreativních agentur se rozrostl, otevřela česká pobočka Dentsu McGarryBowen (DMB). Specializovat se chce na strategii značek.

Agenturu DMB povede Tomáš Preněk (na fotografii vlevo), který byl doposud šéfem strategie a současně působil na pozici new business directora sesterské agentury Isobar (rovněž součást Dentsu). Kreativním ředitelem DBM se stal Václav Krejčí (na fotografii vpravo), dosavadní design director Isobaru.

Agenturu McGarryBowen založil v USA v roce 2002 John McGarry, prezident Young & Rubicam, se svým agenturním kolegou a stratégem Stewartem Owenem a Gordonem Bowenem, kreativním šéfem Ogilvy & Mather. Síť Dentsu agenturu koupila v roce 2008, nyní působí na 24 trzích. Mezi jejími klienty jsou například Toyota, Coca-Cola nebo Procter & Gamble. Česká pobočka Dentsu McGarryBowen byla založena v září loňského roku. Prakticky ale funguje od začátku letošního roku. 

„Máme prvního klienta mimo stávající klientskou základnu Isobaru. Řešíme kompletní nastavení positioningu a to, jak dál přistupovat ke komunikaci, s níž se zákazníci aktuálně příliš neztotožňují,” uvádí pro MAM Tomáš Preněk (Více viz rozhovor v MAM 12/2021). Agentura už ale pracovala také částečně pro klienty Isobaru. Například pro nový produkt a značku Starobrno Bitr, jejíž komunikace právě startuje.

×

Petr Havlíček po roce odchází z Dentsu

Starší článek

U strany 143 otevřete láhev, říkají Vinograf a Knihobot

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více