Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AKA
Akce

Česká Effie je otevřená pro přihlášky

Redakce MAM28. 6. 202228. 6. 2022

Soutěž reklamní a marketingové efektivity přijímá přihlášky do 25. ročníku. Ceny se udělují v 16 kategoriích, letos mezi ně přibyl digitální marketing.

Soutěž reklamní a marketingové efektivity Effie Czech Republic, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), otevírá přihlašování do jubilejního 25. ročníku. Agentury i zadavatelé, ať už ze soukromé či veřejné sféry, mohou své projekty do soutěže zasílat od úterý 28. června do pátku 12. srpna. Mimořádný deadline je pak pátek 19. srpna, ale s vyšší cenou přihlášek (33 tisíc místo 27,5 tisíce korun, členové AKA/ASMEA mají cenu nižší o 11 tisíc v obou případech).

Letošní ročník se zaměří na oblast digitálního marketingu a on-line video obsahu. A to především díky partnerství s českým Googlem. Hlásit se tedy bude možné do kategorie Digitální marketing a vyhlášena bude také Cena za nejefektivnější využití YouTube. „Internet a digitalizace ekonomiky přinesly ohromnou škálu nástrojů komunikace. To se logicky projevuje i pravidlech Effie,“ uvedl ředitel AKA Marek Hlavica.

Effie téměř každým rokem přichází s novou kategorií. Minulý rok to byla kategorie Sportovního marketingu. Za loňský rok Effie hlásila v novodobé historii soutěže také největší počet přihlášek, jejichž kvalita se podle pořadatelů každým rokem zvyšuje.

„Nejsme jen uzavřená soutěž pro marketingové agentury, přihlašují se také zástupci soukromé i veřejné sféry, například vysoké školy. V posledních letech se v přihlášených pracích klade důraz na sociální odpovědnost,“ uvedl Ondřej Novák z týmu Effie. Důkazem toho je například loňský vítěz ceny Grand Prix Effie 2021, kterou si odnesla agentura TRIAD Advertising s kampaní Za bezpečný domov pro IKEA. Úspěšná byla také kampaň agentury Media Age #munichallenge pro Masarykovu univerzitu.

Psali jsme
České Effie jsou rozdány, Grand Prix má Triad s kampaní Za bezpečný domov pro Ikeu

V České republice se ceny Effie rozdělují již od roku 1997, soutěž má proto za sebou bohatou historii. Za dobu působení na českém trhu prošly soutěží tisícovky prací. „Největší skok v historii udělala Effie za posledních pět let. Precizní třístupňové hodnocení podle dat, nové kategorie, nová pravidla, noví partneři, konferenční program,“ řekl Hlavica.

K Effie neodmyslitelně patří také tradiční galavečer. „Předávání cen je vždy významnou událostí pro celý marketingový obor. Effie je dle výzkumu mezi klienty nejrespektovanější oborovou soutěží,“ dodal ještě Hlavica, který každým rokem galavečer moderuje. Včetně „covidového“ ročníku, který streamoval živě z obýváku. Letos vyhlášení proběhne 23. listopadu v Kině Lucerna.

O tom, kdo obdrží cenu Effie, rozhoduje nezávislá porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR) a zástupců odborných médií a nově také zástupců Google. Letos bude porota vybírat ze 16 kategorií.

Zavřít reklamu

Konec druhého nejdelšího sponzorství ve sportu po 86 letech

Starší článek

Předseda správní rady NFNZ Richter odstupuje. Nahradí ho Kučera

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.