Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: znamkamarada
Marketing

Grand Prix Effie získal projekt Hackathon #známkamaráda

Jakub Křešnička30. 11. 202016. 12. 2020

Asociace komunikačních agentur (AKA) vyhlásila vítěze ocenění Effie Awards Czech Republic 2020. Grand Prix připadlo agentuře WMC/Grey, nejvíce cen pak získaly McCann Prague a Ogilvy.

Celkem devět zlatých, deset stříbrných a čtrnáct bronzových Effie, k tomu tři zvláštní ocenění a navrch Grand Prix rozdělil ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) Marek Hlavica z obýváku své maminky, herečky a spisovatelky Ivanky Deváté, během online přenosu předávání nazvaného Home Effie 2020.

„Letos jsme opravdu nevěděli, jak to dopadne. Počet přihlášek byl přesto druhý nejvyšší po loňském rekordním roce,“ uvedl Hlavica hned na začátku přenosu, na jehož záznam se můžete podívat zde:

https://ppv.livebox.cz/effie2020/

Že bylo z čeho vybírat a co oceňovat, ukázalo i udělení Grand Prix (například v roce 2018 cenu nezískal nikdo). Letos uspěl projekt hackathon #známkamaráda od agentury WMC/Grey pro společnost Actum, jenž reagoval na předraženou zakázku na e-shop na dálniční známky za 401 milionů korun. Kampaň podpořila dvoudenní akci, během níž několik set dobrovolníků naprogramovalo vlastní řešení. Projekt přispěl ke zrušení zakázky a úspoře 273 milionů korun, odstoupení ministra dopravy i změně právních předpisů pro IT zakázky.

Zdroj:WMC/Grey

Mezi favority letošního ročníku patřily agentury Ogilvy, která se na shortlist probojovala s deseti projekty, a McCann Prague s osmi nominacemi. Ogilvy nakonec získala dvě zlaté a čtyři bronzové Effie, McCann Prague dvě zlaté, dvě stříbrné a jednu bronzovou a k tomu dvě zvláštní ocenění od Art Directors Club Czech Republic. Za nejvíce cen McCann Prague vděčí projektu Vodafone Future Jobs: Projekt Marsonaut, jenž získal zlato v kategorii Ostatní služby, stříbra za Obsahový marketing a PR i zvláštní ocenění The Best of Creativity Effie 2020 od ADC.

Zdroj:Effie

Zlatem oceněné projekty:

Royal Crown Cola: Slow is the way to go

Agentura: WMC/Grey

Klient: Kofola

Život je hořký. Bohudík!

Agentura: Boomerang Communication

Klient: Radegast

O dobré věci se stojí za to rozdělit

Agentura: VCCP, Dentsu Aegis Network

Klient: Heineken Česká republika, Starobrno

Calibra dělá z chovatelů páníčky snů

Agentura: Ogilvy

Klient: Calibra

Česká spořitelna – #nechamsi to dobré

Agentura: VMLY&R Praha, Wavemaker

Klient: Česká spořitelna

Vodafone Future Jobs: Projekt Marsonaut

Agentura: McCann Prague, Renegadz, Hero & Outlaw

Klient: Vodafone

Jak přesvědčit fyzikáře k výuce v Tibetu

Agentura: McCann Prague

Klient: Brontosauři v Himalájích

Náklady na Lego nábory sníženy o 58 %

Agentura: Ogilvy

Klient: Lego

Čtěte také:
Effie míří do finále. Na shortlist se dostalo 43 prací, nejvíc nominací má Ogilvy

Zavřít reklamu

Prima hledá nezadané do své nové show First Dates

Starší článek

Víme první: Epica zveřejní shortlist, jsou na něm tři české agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.