Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Grand Prix Effie získal projekt Hackathon #známkamaráda

Jakub Křešnička30. 11. 202016. 12. 2020

Asociace komunikačních agentur (AKA) vyhlásila vítěze ocenění Effie Awards Czech Republic 2020. Grand Prix připadlo agentuře WMC/Grey, nejvíce cen pak získaly McCann Prague a Ogilvy.

Celkem devět zlatých, deset stříbrných a čtrnáct bronzových Effie, k tomu tři zvláštní ocenění a navrch Grand Prix rozdělil ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) Marek Hlavica z obýváku své maminky, herečky a spisovatelky Ivanky Deváté, během online přenosu předávání nazvaného Home Effie 2020.

„Letos jsme opravdu nevěděli, jak to dopadne. Počet přihlášek byl přesto druhý nejvyšší po loňském rekordním roce,“ uvedl Hlavica hned na začátku přenosu, na jehož záznam se můžete podívat zde:

https://ppv.livebox.cz/effie2020/

Že bylo z čeho vybírat a co oceňovat, ukázalo i udělení Grand Prix (například v roce 2018 cenu nezískal nikdo). Letos uspěl projekt hackathon #známkamaráda od agentury WMC/Grey pro společnost Actum, jenž reagoval na předraženou zakázku na e-shop na dálniční známky za 401 milionů korun. Kampaň podpořila dvoudenní akci, během níž několik set dobrovolníků naprogramovalo vlastní řešení. Projekt přispěl ke zrušení zakázky a úspoře 273 milionů korun, odstoupení ministra dopravy i změně právních předpisů pro IT zakázky.

Zdroj:WMC/Grey

Mezi favority letošního ročníku patřily agentury Ogilvy, která se na shortlist probojovala s deseti projekty, a McCann Prague s osmi nominacemi. Ogilvy nakonec získala dvě zlaté a čtyři bronzové Effie, McCann Prague dvě zlaté, dvě stříbrné a jednu bronzovou a k tomu dvě zvláštní ocenění od Art Directors Club Czech Republic. Za nejvíce cen McCann Prague vděčí projektu Vodafone Future Jobs: Projekt Marsonaut, jenž získal zlato v kategorii Ostatní služby, stříbra za Obsahový marketing a PR i zvláštní ocenění The Best of Creativity Effie 2020 od ADC.

Zdroj:Effie

Zlatem oceněné projekty:

Royal Crown Cola: Slow is the way to go

Agentura: WMC/Grey

Klient: Kofola

Život je hořký. Bohudík!

Agentura: Boomerang Communication

Klient: Radegast

O dobré věci se stojí za to rozdělit

Agentura: VCCP, Dentsu Aegis Network

Klient: Heineken Česká republika, Starobrno

Calibra dělá z chovatelů páníčky snů

Agentura: Ogilvy

Klient: Calibra

Česká spořitelna – #nechamsi to dobré

Agentura: VMLY&R Praha, Wavemaker

Klient: Česká spořitelna

Vodafone Future Jobs: Projekt Marsonaut

Agentura: McCann Prague, Renegadz, Hero & Outlaw

Klient: Vodafone

Jak přesvědčit fyzikáře k výuce v Tibetu

Agentura: McCann Prague

Klient: Brontosauři v Himalájích

Náklady na Lego nábory sníženy o 58 %

Agentura: Ogilvy

Klient: Lego

Čtěte také:
Effie míří do finále. Na shortlist se dostalo 43 prací, nejvíc nominací má Ogilvy

×

Prima hledá nezadané do své nové show First Dates

Starší článek

Víme první: Epica zveřejní shortlist, jsou na něm tři české agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více