Foto: Young Lions, Eliška Soukupová

Young Lions: Mezi marketéry zabodovali Hai Minh Do a Jiří Cichý z Generali České pojišťovny

8. 4. 2022 16:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V kategorii Marketers uspěly v soutěži mladých talentů také dvojice z Nestlé a McDonald’s Czech Republic. Uznání si zasloužily též dva týmy Plzeňského Prazdroje.

Poslední série ocenění soutěže mladých talentů do 31 let Young Lions byla v pátek 8. dubna rozdána v kategorii Marketers. V ní se o přízeň poroty ucházelo celkem dvanáct týmů.

Dvojice dostaly v tomto kole za úkol během 24 hodin vytvořit projekt pro neziskovou organizaci Dobré víly dětem, která se aktuálně věnuje dětem z dvanácti dětských domovů. Týmy navržené produkty či služby měly neziskovce npomoci najít třicítku nových dobrovolníků, kteří by se pravidelně zapojovali do zlepšování života dětí v péči institucí.

Podle porotců se úkolu nejlépe zhostila dvojice Hai Minh Do a Jiří Cichý z Generali České pojišťovny, stříbro si odnesli Vojtěch Kubricht a Eliška Soukupová z Nestlé a bronz získaly Elena Chadžieva a Jana Kloudová z McDonald’s Czech Republic. Porota také udělila dvě čestná uznání pro dvě dvojice z Plzaňského prazdroje, jsou jimi Jan Dvořák s Annou-Marií Milerskou a Šimon Pokorný s Martinem Hanouskem.

Porotu vedl výkonný kreativní ředitel Wunderman Thompson Gregg Harper a dále v ní usedli: marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje Lenka Králová, šéf marketingu, obchodu, nákupu, kvality i výzkumu a vývoje Madety Jan Teplý, marketingový ředitel TV Nova Jakub Strýček a šéfka marketingové a PR komunikace Samsung Electronics Tereza Vránková.

1. místo: Hai Minh Do a Jiří Cichý, Generali Česká pojišťovna

2. místo: Vojtěch Kubricht a Eliška Soukupová, Nestlé

3. místo: Elena Chadžieva a Jana Kloudová, McDonald’s Czech Republic

Čestné uznání poroty:

Jan Dvořák a Anna-Marie Milerská, Plzeňský Prazdroj

Šimon Pokorný a Martin Hanousek, Plzeňský Prazdroj

Hybridní ročník

Kategorií Marketers tak byl uzavřen letošní soutěže Young Lions, kterou v Česku pořádá společnost Lionhearted jako oficiální reprezentant festivalu kreativity Cannes Lions. Od pondělí 4. dubna byly také postupně vyhlášený kategorie Media, Digital, PR a Print.

Psali jsme
Young Lions: V kategorii Print zvítězily Alžběta Gburíková a Klára Hurtlová z agentury Gen

Ve všech kategoriích soutěží dvojice mladých talentů, které dostaly v jeden den (pátek 1. dubna) zadání od partnerských neziskových organizací a měly 24 hodin na vypracování jednotlivých projektů. Ty musejí v pěti soutěžních dnech během pěti minut odprezentovat porotě dané kategorie. Ta vybírá jednotlivé vítěze a v rámci „Feedback sessions“ dává zpětnou vazbu všem účastníkům.

Čtěte také
Young Lions: Kategorii PR ovládly Kalusová z Ogilvy a Kovandová z VMLY&R

Po dvou letech, kdy se kvůli pandemii soutěž konala kompletně online, je letošní ročník hybridní. Zadání proběhlo v pátek fyzicky v sídle generálního partnera soutěže agenturní skupiny WPP, v kampusu „reklamních podniků“. Tam zároveň na závěr národního kola proběhne 11. dubna Awards & Networking Night, při níž se setkají soutěžící, porotci i klienti v podobě neziskových organizací. Soutěž se zároveň rozhodli podpořit Media Coach – Petr Majerik, Plzeňský Prazdroj a Kofola.

Psali jsme
Young Lions: Digital vyhráli Vladimír Zikmund a Kryštof Mácha z McCann Prague

Odměnou pro medailisty je dvoudenní akce Winners camp, která proběhne opět online 27. a 28. května. Účastnit se jí budou osobnosti z reklamního byznysu z celého světa. Díky podpoře skupiny GroupM, která se stala hlavním partnerem kategorie Digital, se po několika letech vrací pro vítěze této kategorie možnost reprezentovat Česko na světové soutěži Young Lions během Cannes Lions. Ta letos rovněž probíhá online.

Čtěte také
Young Lions: Media ovládli Judita Ružičková a David Červený ze Zaraguzy

Foto: Young Lions, Eliška Soukupová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.