Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Young Lions
Akce

Young Lions: Digital vyhráli Vladimír Zikmund a Kryštof Mácha z McCann Prague

Jakub Křešnička5. 4. 20225. 4. 2022

V soutěži pro mladé talenty uspěly v kategorii Digital vedle vítězné McCann Prague i týmy agentur Fragile Agency, Leo Burnett Prague či AMI Digital s BB Agency a METS Czech.

Čtrnáctý ročník soutěže pro mladé talenty Young Lions zná vítěze další kategorie – Digital, do níž se přihlásilo celkem 22 týmů. Spolu s kategorií Print tak patří k těm nejobsazovanějším. Agenturní dvojice během čtyřiadvacetihodinové výzvy pracovali pro aplikaci Diversity Talent Pool, což je nástroj, jímž se nezisková organizace OPIM snaží zvýšit diverzitu na pracovištích

Do kategorie Digital se přihlásilo 22 týmů. Týmy dostaly za úkol vytvořit zábavnou a inspirativní kampaň, která podpoří zapojení více lidí hledajících místo, které aplikace propojuje s firmami, jimž při zaměstnávání dávají důraz na diverzitu. Maximální rozpočet byl 330 tisíc korun.

Nejlépe se podle poroty úkolu zhostil zlatý tým z McCann Prague, který tvořili Vladimír Zikmund a Kryštof Mácha. Stříbro získali Fabián Berka a Kristýna Šestáková z Fragile Agency. Porota udělila dvě bronzová ocenění a na třetí příčce tak jsou Nikola Janočková a Vendula Hilková, rovněž z Fragile Agency, a Katarína Krajčovičová a Nicole Wojasová z Leo Burnett Prague. Čestné uznání poroty pak získaly loňské vítězky této kategorie Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z BB Agency, zasloužily si ho i Anna Basíková a Petra Přerostová z METS Czech.

Práce hodnotila porota ve složení: Ondřej Bartůněk, šéf pro Digital v GroupM, Václav Krejčí, „creative lead“  v agentuře FLO, Petr Mareš, stratég pro digital a media a „trading director“ v agentuře Visibility a Martin Woska, ředitel pro kreativu a strategii ve skupině Triad/Devin Band. V čele poroty usedl prezident Maksimilian Kallhed z Amongst Friends.

1. místo: Vladimír Zikmund a Kryštof Mácha, McCann Prague

Vladimír Zikmund
Kryštof Mácha

Vítězný tým se rozhodl využít popularity gamingu v Česku, když se nějakým způsobem hraní her věnuje každý druhý obyvatel Česka. Vymysleli „skiny“ pro hru Fortnite, díky nimž se postavy mohou proměnit například v člověka s postižením, svobodnou matku s dítětem na ruce a trans osobu. Ačkoli by tak mohli být považovaní za takzvaný „diversity hire“, ve hře se ukáže, že mají stejné schopnosti jako „gameři“. Spolupracovali by s populárními influencery na Twitchi, projekt by se zákonitě objevil v populárních médiích a k tomu by s pomocí kampaně s krátkými videi ze hry na Facebooku a Instagramu podpořil popularitu aplikace diversitytalentpool.cz.

Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 10 from YoungLionsCZ

2. místo: Fabián Berka a Kristýna Šestáková, Fragile Agency

Fabián Berka
Kristýna Šestáková

Stříbrem oceněný tým bojoval se stereotypy tým pracoval (podobně jako druhý tým ve v pondělí vyhlašované kategorii Media) s fenoménem nálepkování. V kampani se dvojice rozhodla ukázat, že pod „každou nálepkou se skrývá talent“. Ve spolupráci s vybranými talenty, bannery na webu a příspěvky na Facebooku a Instagramu nejdříve zakrývali lidi nálepkou stereotypu, kterou jim udělila společnost, jejímž „strhnutím“ se ukáže, proč se vyplatí spoléhat na svůj talent a najít práci snů. Kampaň měly doprovodit příklady úspěchu na LinkedIn a speciální podcast.

Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 11 from YoungLionsCZ

3. místo: Nikola Janočková a Vendula Hilková, Fragile Agency

Nikola Janočková
Vendula Hilková

První dvojice oceněná bronzem se rozhodla soustředit na pozitivní sdělení, na která podle studií lidé lépe reagují. Jejich různé variace plánovala cílit na různé skupiny prostřednictvím RTB bannerů na pracovních portálech stejně jako s kampaní na LinkedIn s prokliky na aplikaci, ale i na Facebooku či Instagramu. Přes kampaň by se měli zapojit i konkrétní uživatelé s vlastními příběhy, což by podpořilo větší zapojení žadatelů o práci.

Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 04 from YoungLionsCZ

3. místo: Katarína Krajčovičová a Nicole Wojasová, Leo Burnett Prague

Katarína Krajčovičová
Nicole Wojasová

Druhý bronzem oceněný tým se rozhodl odstranit „ne“ u nechtěných skupin lidí, kteří se kvůli odlišnostem potýkají s předsudky při hledání zaměstnání. Dvojice pro to použila metaforu s jídlem, které se řeší i v kancelářích. Ve spolupráci s šéfkuchařem by připravila menu se skvělým jídlem z „nechtěných surovin“, jež by se dalo objednat přes aplikaci Wolt. Spolu s dovážkou by pak lidé obdrželi i „kuchařku pro najímání“ upozorňující na výhody zaměstnávání opomíjených žadatelů o práci.

Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 12 from YoungLionsCZ

Čestné uznání poroty:

Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z BB Agency

Kateřina Marešová, AMI Digital
Alexandra Denisova, BB Agency
Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 19 from YoungLionsCZ

Anna Basíková a Petra Přerostová, METS Czech

Anna Basíková
Petra Přerostová
Young Lions CZ 2022 | DIGITAL 02 from YoungLionsCZ

Hybridní ročník

V následujících dnech budou vyhlášeni vítězové dalších tradičních kategorií soutěže Young Lions, kterou v Česku pořádá společnost Lionhearted jako oficiální reprezentant festivalu kreativity Cannes Lions. Po kategorii Media a Digital následují PR, Print a Marketers.

Psali jsme
Young Lions: Media ovládli Judita Ružičková a David Červený ze Zaraguzy

Ve všech kategoriích soutěží dvojice mladých talentů, které dostaly v jeden den (pátek 1. dobna) zadání od partnerských neziskových organizací a měly 24 hodin na vypracování jednotlivých projektů. Ty musejí v pěti soutěžních dnech během pěti minut odprezentovat porotě dané kategorie. Ta vybere jednotlivé vítěze a v rámci „Feedback sessions“ dá zpětnou vazbu všem účastníkům.

Po dvou letech, kdy se kvůli pandemii soutěž konala kompletně online, je letošní ročník hybridní. Zadání proběhlo v pátek fyzicky v sídle generálního partnera soutěže agenturní skupiny WPP, v kampusu „reklamních podniků“. Tam zároveň na závěr národního kola proběhne 11. dubna Awards & Networking Night, při níž se setkají soutěžící, porotci i klienti v podobě neziskových organizací. Soutěž se zároveň rozhodli podpořit Media Coach – Petr Majerik, Plzeňský Prazdroj a Kofola.

Odměnou pro medailisty je dvoudenní akce Winners camp, která proběhne opět online 27. a 28. května. Účastnit se jí budou osobnosti z reklamního byznysu z celého světa. Díky podpoře skupiny GroupM, která se stala hlavním partnerem kategorie Digital, se po několika letech vrací pro vítěze této kategorie možnost reprezentovat Česko na světové soutěži Young Lions během Cannes Lions. Ta letos rovněž probíhá online.

Zavřít reklamu

Firmy si mohou vypočítat uhlíkovou stopu produktů

Starší článek

Data jsou páteří našeho byznysu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.