Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Marketing

Ukrajinská vláda chystá s WPP kampaň pro obnovu země

UkrajinaJakub Křešnička27. 6. 202228. 6. 2022

Pro bono projekt připravovaný českými, ukrajinskými a polskými agenturami má přilákat investice.

Globální komunikační síť WPP uzavřela partnerství s ukrajinskou vládou, jehož cílem je podpora obnovy ekonomiky země zasažené invazí ruských vojsk. Iniciativa se zaměří na byznysové lídry v regionu i na světě, aby podpořila investice v zemi.

„Chceme, aby svět věděl, že je Ukrajina stále otevřena pro byznys a má potenciál být klíčovým evropským kulturním a technologickým hubem,“ uvedl Oleksandr Tkačenko, ukrajinský ministr kultury a informační politiky. Partnerství představil na dálku během festivalu kreativity Cannes Lions (na úvodním snímku).

„Partnerství s ukrajinskou vládou má za cíl podtrhnout obrovský komerční potenciál země a podpořit ekonomickou obnovu, která je potřeba pro společenský a kulturní život zajišťující pozitivní budoucnost obyvatel Ukrajiny,“ prohlásil Mark Read, globální CEO WPP.

S ministrem Tkačenkem budou na pro bono spolupracovat agentury WPP z České republiky, Ukrajiny a Polska v rámci projektu Advantage Ukraine. Ten rovněž upozorní na talenty, expertízu a potenciál pro investice v různých oblastech od zemědělství přes technologie, vzdělávání po kreativní obor.

„Jsem nesmírně hrdý na to, že jsme od samého počátku součástí hlavního česko-ukrajinsko-polského projektového týmu. Spolupráce s dalšími kolegy z Rumunska, Slovenska a Maďarska a přítomnost kolegů z Ogilvy a VMLY&R Ukrajina v Praze velmi pomáhá autentičnosti a vytváří skvělého skupinového ducha, který je v WPP tak silný. Na výsledek se opravdu těším,“ dodává David Lhota, šéf WPP pro Českou republiku.

Do projektu je už přes tři měsíce zapojena Zuzana Kabelková, strategy director v agentuře Ogilvy, která v něm má na starosti strategii. Česká Ogilvy pak pracuje i na kreativě společně s ukrajinským týmem Julie Mazour, CEO ukrajinské VMLY&R, a EMEA týmem Ogilvy, jenž vedou kreativní ředitel Stephen Vogel a CEO Patou Nuytemans. Média má na starosti GroupM a PR Hill+Knowlton Strategies. Na projektu spolupracují též specialisté na brand a design z agentury Landor & Fitch.

Čtěte také
Rozhodnou činy každého z nás, připomíná spot na podporu Ukrajině

Zavřít reklamu

OMV spustila nový věrnostní systém

Starší článek

Podívejte se na kreativní tiskové reklamy, které fungují

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.