Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Young Academy
Marketing

Young Academy 2022 vyhráli Ondřej Erban a Adam Martinec

Redakce MAM27. 4. 202227. 4. 2022

Mladí režiséři poskytli kritický i satirický pohled na vliv digitálních technologií na náš život. Během června své nápady natočí.

Odborná porota složená z profesionálů na poli reklamní produkce, zástupce Young Academy, Asociace producentů v audiovizi (APA) a T-Mobile, vybrala v rámci letošního ročníku dva vítěze. Oba se ve svých projektech zabývali tématy, která momentálně ve společnosti rezonují – závislostí na digitálních technologiích, konzumaci obsahu a také dezinformacemi a jejich vlivem na mezilidské vztahy.

První výherce, Ondřej Erban, ve svém mystifikačním dokumentu vtipnou formou poukazuje na enormní trávení času u obrazovek počítačů a mobilních telefonů. Hlavním motem filmu je fakt, že tento čas nám do offline světa už nikdo nevrátí, a pokud s tím chceme něco dělat, měli bychom začít sami u sebe. Díky překvapivé́ pointě chce film přimět diváka k sebereflexi a zamyšlení se nad svým chováním ve vztahu k digitálním technologiím. Film tak vyzývá ke společnému hledání rovnováhy mezi digitálním a „analogovým“ životem.

Druhý oceněný projekt Adama Martince se zaměřuje na dezinformace a ukazuje, jak kombinace samoty, vlivu sociálních sítí a strachu může vést k izolaci jednotlivců a narušení i tak silných pout, jako jsou rodinné vztahy. Ve filmu matka propadne dezinformacím, které dostává skrze řetězové maily a sociální sítě, a ze strachu o svou rodinu pak začne ostatním prezentovat bizarní hrozby, které sama bere naprosto vážně. „Konspirace a dezinformace mají potenciál naši společnost jednou docela rozložit. A pokud jsou fake news schopné zničit něco takového, jako rodinné vazby, hravě si poradí i se státy nebo civilizacemi,“ dodává Martinec.

Čtěte také
T-Mobile otevírá virtuální klub Beatland na herní platformě Roblox

Téma digitálního „wellbeingu“ se tak promítlo především do podoby apelu na hledání rovnováhy mezi online a offline životem a také do důrazu na zvyšování mediální gramotnosti, která může pomoci odvrátit hrozbu rozkladu společnosti prostřednictvím dezinformací a fake news. Oba vítězné krátké filmy se proto stanou součástí dalších aktivit společnosti T-Mobile v oblasti digitálního „wellbeingu“, kterému se operátor dlouhodobě věnuje. „Vliv digitalizace na náš každodenní život je pro nás zásadním tématem. Z pozice digitální leadera vnímáme jako svou povinnost pomáhat lidem orientovat se ve světě technologií a šířit osvětu, která s digitálním wellbeingem úzce souvisí,“ doplnila Simona Dřízhalová, manažerka udržitelnosti T-Mobile.

V rámci dvouměsíčního běhu prošli mladí filmaři se svými nápady intenzivním workshopem, kterým je provedli mentoři z řad předních profesionálů českého reklamního průmyslu. Natáčení krátkých filmů ve formě „branded content“ z vítězných projektů bude realizováno v průběhu června. Finalisté získají každý 400 000 korun až 600 000 korun na natočení svého filmu.

Zavřít reklamu

KVIFF 2022 představil vizuál a partnery

Starší článek

Jsme v tom spolu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.