Foto: T-Mobile

T-Mobile otevírá virtuální klub Beatland na herní platformě Roblox

20. 4. 2022 16:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

T-Mobile, prostřednictvím svého hudebního projektu Electronic Beats, vstupuje jako první mobilní operátor na herní platformu Roblox s vlastním virtuálním klubem Beatland.

Skupina Deutsche Telekom a jeho národní operátoři vstupují jako první telekomunikační společnost do metaverse. Na nejrozšířenější online herní platformě Roblox představuje svůj vlastní projekt virtuálního klubu Beatland, kterým chce nabídnout nový způsob zážitku z hudby, spolu s řadou dalších aktivit v rámci metaversa.

Otevírací party Beatlandu bude mít na starosti známý DJ a producent Boris Brejcha, který se svými živými sety vystupuje v Evropě, USA i jižní Americe. Prostřednictvím svého avataru zahraje v klubu několik exkluzivních setů, a to každou hodinu od pátku 22. do neděle 24. dubna. „V dnešní době se i na klubové scéně prolíná realita a metasvět a všichni chceme propojit nejmodernější technologie a inovace s klubovou kulturou. Proto jsem opravdu zvědavý, jaký vibe se nám v Beatlandu podaří vytvořit,“ dodává Boris Brejcha.

Metaverse Beatland vyvinulo švédské kreativní studio The Gang, jedno z nejvýznamnějších Roblox tvůrčích studií, ve spolupráci s berlínským Art Direction and Design Studio Yukiko a animátorem a ilustrátorem Jackem Sachsem. Celý tým úzce spolupracoval také s německou neziskovou organizací FSM, aby byl výsledný virtuální svět bezpečným místem pro setkávání uživatelů z celého světa.

Interakce a gamifikace

Uživatelé se mohou do metaverse Beatlandu aktivně zapojit prostřednictvím různých rolí – v klubu mohou se svými avatary být promotéry nebo vyhazovači, v obchodu s deskami zase mohou zastávat post manažera. Za virtuální měnu Beat Coins si mohou v obchodě s deskami a v Telekom Shopu zakoupit speciální outfity pro své avatary a další digitální předměty (verch). Beat Coins získají plněním různých aktivit v rámci Beatlandu. Výtěžek získaný prodejem digitálních předmětů pak bude využit na další vylepšování Beatland metaverse. Na návštěvníky kina čekají krátké animované filmy zaměřující se na sociální tematiku z dílny talentovaných tvůrců, jakými jsou Haein Kim nebo Aleksandra Bokova.

„Projekt Electronic Beats se už více než dvacet let pohybuje na pomezí kultury a technologií. Jsme rádi, že se nám podařilo držet krok s rychlým vývojem kreativního průmyslu a zároveň zachovat původní charakter programu. Metaverse je pro nás zásadní inovací, která nám umožní znovuobjevení trendu avatarů a virtuálního hudebního zážitku,“ doplňuje Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications v Deutsche Telekom.

„Našemu kreativnímu týmu se podařilo vytvořit jedinečný virtuální prostor, který chceme v budoucnu využívat k dalším klubovým akcím doplňujícím reálný program Electronic Beats. Těším se, až návštěvníci náš virtuální klub zaplní.“

Foto: T-Mobile

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.