Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: T-Mobile
Marketing

T-Mobile otevírá virtuální klub Beatland na herní platformě Roblox

Redakce MAM20. 4. 202220. 4. 2022

T-Mobile, prostřednictvím svého hudebního projektu Electronic Beats, vstupuje jako první mobilní operátor na herní platformu Roblox s vlastním virtuálním klubem Beatland.

Skupina Deutsche Telekom a jeho národní operátoři vstupují jako první telekomunikační společnost do metaverse. Na nejrozšířenější online herní platformě Roblox představuje svůj vlastní projekt virtuálního klubu Beatland, kterým chce nabídnout nový způsob zážitku z hudby, spolu s řadou dalších aktivit v rámci metaversa.

Otevírací party Beatlandu bude mít na starosti známý DJ a producent Boris Brejcha, který se svými živými sety vystupuje v Evropě, USA i jižní Americe. Prostřednictvím svého avataru zahraje v klubu několik exkluzivních setů, a to každou hodinu od pátku 22. do neděle 24. dubna. „V dnešní době se i na klubové scéně prolíná realita a metasvět a všichni chceme propojit nejmodernější technologie a inovace s klubovou kulturou. Proto jsem opravdu zvědavý, jaký vibe se nám v Beatlandu podaří vytvořit,“ dodává Boris Brejcha.

Metaverse Beatland vyvinulo švédské kreativní studio The Gang, jedno z nejvýznamnějších Roblox tvůrčích studií, ve spolupráci s berlínským Art Direction and Design Studio Yukiko a animátorem a ilustrátorem Jackem Sachsem. Celý tým úzce spolupracoval také s německou neziskovou organizací FSM, aby byl výsledný virtuální svět bezpečným místem pro setkávání uživatelů z celého světa.

Interakce a gamifikace

Uživatelé se mohou do metaverse Beatlandu aktivně zapojit prostřednictvím různých rolí – v klubu mohou se svými avatary být promotéry nebo vyhazovači, v obchodu s deskami zase mohou zastávat post manažera. Za virtuální měnu Beat Coins si mohou v obchodě s deskami a v Telekom Shopu zakoupit speciální outfity pro své avatary a další digitální předměty (verch). Beat Coins získají plněním různých aktivit v rámci Beatlandu. Výtěžek získaný prodejem digitálních předmětů pak bude využit na další vylepšování Beatland metaverse. Na návštěvníky kina čekají krátké animované filmy zaměřující se na sociální tematiku z dílny talentovaných tvůrců, jakými jsou Haein Kim nebo Aleksandra Bokova.

„Projekt Electronic Beats se už více než dvacet let pohybuje na pomezí kultury a technologií. Jsme rádi, že se nám podařilo držet krok s rychlým vývojem kreativního průmyslu a zároveň zachovat původní charakter programu. Metaverse je pro nás zásadní inovací, která nám umožní znovuobjevení trendu avatarů a virtuálního hudebního zážitku,“ doplňuje Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications v Deutsche Telekom.

„Našemu kreativnímu týmu se podařilo vytvořit jedinečný virtuální prostor, který chceme v budoucnu využívat k dalším klubovým akcím doplňujícím reálný program Electronic Beats. Těším se, až návštěvníci náš virtuální klub zaplní.“

Zavřít reklamu

Přikrývky ze dřeva a koberečky z PET lahví

Starší článek

Křetínský prý zasáhl do titulky francouzského časopisu Marianne

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.