Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Redakce MAM19. 5. 202220. 5. 2022

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.

Sedmnáctý ročník oborové soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), zná své finalisty. Na shortlist se po hodnocení osmi komisemi složenými z více než padesátky odborníků na PR a komunikaci probojovalo 108 prací ve 25 kategoriích.

Nejvyšší počet nominací získala agentura Svengali Communications, která má mezi finalisty osm projektů. Následují ji Havas, AC&C PR a MSL, každá jich má šest. V těsním závěsu za nimi jsou AMI Communications, Ogilvy a Konektor, které mají po pěti nominacích. Mezi úspěšnými přihlašovateli je pak též se čtyřmi nominacemi i Česká televize, která se v loňském ročníku stala absolutním vítězem s projektem ČT edu. Na shortlistu se objevily také prakticky všechny projekty, které se probojovaly do nominací evropských SABRE Awards, ať už jde o NFT burger pro McDonald’s (MSL a Follow Bubble) či guerillové uvedení hodinek Huawei (MSL), první herní animovaný komiks na Instagramu pro Nvidia (Konektor), náborová kampaň pro Ball Beverage Packaging (Ewing) nebo projekt Index investiční gramotnosti pro Portu (Pram Consulting). Kompletní shortlist si můžete projít níže.

Čtěte také
Česko má šest nominací v evropských SABRE Awards

Hodnocení projektů přihlášených do soutěže Lemur probíhalo i v letošním ročníku online. „Po zkušenostech z minulých let jsme systém on-line hodnocení vylepšili a uvažujeme o tom, že jej v této podobě ponecháme i do budoucna. Kvalita hodnocení nijak neutrpěla a organizátoři i porotci šetří oproti fyzickému setkávání spoustu času,“ uvedl člen výkonné rady APRA Václav Pavelka zodpovědný za soutěž Lemur.

Online už se ale nebude konat vyhlašování výsledků soutěže, které tak probíhalo poslední dva roky. Letos budou vítězové vyhlášeni během galavečera, jenž se uskuteční 22. června v komplexu Gabriel Loci na pražském Smíchově. Zájemci o vstupenky na galavečer, jímž bude provázet moderátor Petr Suchoň, si je mohou od dnešního dne zakoupit zde či na webu soutěže. V každé kategorii budou z pětice nominovaných finalistů vyhlášeni tři medailisté, bude uděleno ocenění Absolutnímu vítězi a cena za přínos oboru public relations.

Kompletní shortlist oborové soutěže Lemur:

Zavřít reklamu

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Starší článek

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.