Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Reklama může být na Netflixu ještě letos

Irena Buřívalová12. 5. 202212. 5. 2022

Streamovací služba Netflix má ambici představit svou verzi s reklamami ještě do konce roku. Na skutečnost upozornil zahraniční tisk v odkazu na interní zprávu Netflixu směřovanou na zaměstnance. České diváky se už snaží na nižší cenu nalákat i nově přicházející Disney+.

Přestože Netflix původně verzi balíčku s reklamami zcela odmítal, společnost musela nakonec svůj postoj přehodnotit. Záměr zveřejnila služba už minulý měsíc, nicméně až tento týden se ukázalo, že chce novinku stihnout ještě v posledním kvartálu roku 2022. Upozornil na to list The New York Times v odkazu na dva interní zdroje.

PSALI JSME
Streamovací služby bojují o peněženky

Podle média se rovněž v noticce zaměstnancům potvrdil záměr, že chce Netflix zkomplikovat sdílení hesel napříč domácnostmi a mezi známými. Takové situace bude podchycovat a předplatitele bude chtít dotlačit k příplatku.

Streamovací obr je nervózní, protože čelí velkým byznysovým výzvám. V dubnu oznámil hospodářské výsledky za první kvartál, kde přiznal, že přišel o 200 tisíc předplatitelů, k čemuž došlo poprvé za deset let. Od oznámení prudce klesly akcie Netflixu a z hodnoty společnosti tak umazaly zhruba 70 miliard dolarů, píší The New York Times.

K TÉMATU
Další streamovací nášup. V Česku odstartuje HBO Max

Přes potenciálně slibný nový příjem zůstává množství nezodpovězených otázek. Řada reklamních odborníků se ptá, jaké technické řešení zadavatelům Netflix vlastně nabídne. Buď bude muset začít od nuly, nebo se spojit s nějakou existující společností, která mu s tím pomůže. Zároveň panují také obavy, že plán je příliš časově náročný. Otázkou je i to, jak bude Netflix přistupovat k product placementu, který doposud hojně využíval v seriálech jako Stranger Things nebo Cobra Kai. Bude také muset řešit právní otázky ve vztahu k předplatitelům a reklamě. Řeší se i brand safety. Jak se bude značkám fungovat například vedle veleúspěšného, ovšem brutálního seriálu Squid Game?

V Česku aktuálně začíná cena Netflixu na 199 korunách. HBO Go měla v rámci zaváděcí akce nejnižší cenovou variantu na 132 korunách (nyní už více). Předplatitele už také začíná nabírat Disney+. Kdo se předregistruje do 13. června, dosáhne na roční předplatné ve výši 1590 korun. 

Zavřít reklamu

Radioprojekt: Radiožurnál stále na špici

Starší článek

Do boje s plýtváním jídlem vytáhly Ogilvy a Carulla

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.