Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: zleva Magdaléna Křížová, Petra Jankovičová, Petra Blažková
Lidé

Jankovičová předává vedení Triadu Křížové

Redakce MAM13. 4. 202214. 4. 2022

Zakladatelka a spolumajitelka oceňované kreativní agentury Triad Petra Jankovičová po deseti letech odchází z vedení a úplně se stahuje z výkonné role. Do role operativní ředitelky nastupuje Petra Blažková; stává se tak ve vedení firmy posilou pro Magdalénu Křížovou, která povýšila na pozici CEO.

„Nejvíc mě těší to, že se kolem Triadu vždycky pohybovali extrémně talentovaní, nadšení a ‚správňáčtí‘ lidé – ať už mluvíme o zaměstnancích, spolupracovnících nebo klientech. V Triadu se chystáme na oslavu deseti let působení na českém trhu, byla to jízda a jsem hrdá na všechno, co se nám společně podařilo vybudovat. Pro mě momentálně přišel pravý okamžik k tomu, abych se v kariéře posunula dál, našla si další projekt, kterému pomohu v růstu a nechala volné pole působnosti novému vedení,“ říká Petra Jankovičová. Podíl ve společnosti jí zatím zůstává a do budoucna se hodlá věnovat soukromém mentoringu talentů v agentuře i mimo ni. Za Triad zůstává i členkou Prezídia Asociace komunikačních agentur, kde vede pracovní skupinu, která se zabývá etikou a boji proti dezinformacím.

Psali jsme
České Effie jsou rozdány, Grand Prix má Triad s kampaní Za bezpečný domov pro Ikeu

Magdaléna Křížová dosud působila na pozici výkonné ředitelky; nyní se posouvá v roli CEO do čela firmy a zaměří se hlavně na strategické směřování agentury a její obchodní rozvoj. „Dlouhodobě se v Triadu snažím o budování takových podmínek, aby u nás lidé chtěli pracovat a aby všechny naše týmy (do kterých zahrnuji i naše klienty) mohli přicházet se skvělou, relevantní, současnou a funkční komunikací pro značky,“ nastiňuje svou vizi Magdaléna Křížová. „Pro rok 2022 to z hlediska priorit znamená například hladké začlenění nového vedení, prohloubení silných partnerských vztahů s klienty, ještě silnější vnímání Triadu jako fullservisové agentury na trhu a práci na dlouhodobém růstu agentury.“

Křížová v Triadu působí už devátým rokem a vypracovala se z account manažerky přes leadera týmu až do top managementu. Každodenní chod agentury zajišťuje od dubna 2018. Před Triadem pracovala v Media factory, organizaci TEDxBrno a médiích. Vystudovala žurnalistiku.

Čtěte také
Z Epica Awards do Česka přijdou tři ocenění

S řízením firmy s důrazem na každodenní fungování, marketing agentury a zlepšování klientského servisu jí od letošního února pomáhá Petra Blažková na pozici chief operations officer. „Triad jsem dlouho vnímala jako agenturu, která se nebojí zkoušet nové přístupy a doručuje konstantně kvalitní práci napříč spektrem klientů, o které pečuje. Těším se, že budu moct využít zkušenosti agenturní i klientské strany,“ říká Blažková, která přišla z Ambiente, předtím působila například jako account directorka v agentuře Peppermint a ve společnosti Pernod Ricard na pozici brand manažerky.

Psali jsme
Kreativu v pražském Triadu nově vedou Keder, Axell, Pivarči a Woska

„Vždy jsme se snažili držet prst na tepu doby, orientovat se v novinkách, trendech a přistupovat ke každé výzvě kreativně. Nikdy to ale nebylo samoúčelné, prioritou za všech okolností zůstávala funkční řešení pro klienty a jejich značky,“ doplňuje Petra Jankovičová. „Nula scamů a doložené měřitelné výsledky – v tom bude Triad Praha pokračovat i ve své druhé dekádě s posíleným zkušeným týmem ve vedení.“ Začátkem roku agentura oznámila seniorní posily i v kreativě.

Čtěte také
Triad má dvě nominace na nejefektivnější kampaně světa

Zavřít reklamu

Ilustrátoři zbystřete. Lustr přijímá přihlášky

Starší článek

Marketing Aktinu vede Josef Buryan

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.