Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Google loni zablokoval nebo odstranil 3,1 miliardy reklam

Redakce MAM19. 3. 202119. 3. 2021

Loňský rok poznamenala pandemie, několik volebních klání po celém světě a současně nárůst škodlivého obsahu na internetu, což téma bezpečí pro uživatele i značky posunulo do popředí. Google na vývoj reagoval například tím, že zablokoval nebo odstranil zhruba 3,1 miliardy reklam a z důvodu porušení jeho zásad a pravidel omezil dalších 6,4 miliardy.

Společnost také podnikla kroky v oblasti prosazování pravidel týkajících se nebezpečného a urážlivého obsahu, a to u 167 milionů stránek. Z důvodu závažného porušení pravidel pozastavila více než 1,7 milionu účtů inzerentů. Tento počet se meziročně zvýšil o 70 procent.

K zavádění omezení přistupuje Google individuálně. Kromě odstranění a blokování reklam, které porušují pravidla, existuje možnost reklamu omezit, například na základě zeměpisné polohy, statutu certifikace či lokálních regulací. Omezení se může například týkat reklamy na hazardní hry či aplikace. V takovém případě k jejímu zobrazení dochází pouze tam, kde jsou hazardní hry legální.

PSALI JSME
SPIR: Google zrušením cookies posílí dominantní postavení

Google loni také zablokoval na svých platformách přes 99 milionů reklam souvisejících s pandemií koronaviru, včetně těch, co nabízely a promovaly produkty s přemrštěnou cenou, jako respirátor N-95, falešné léky či očkování falešnými vakcínami. Společnost zablokovala nebo odstranila více než 867 milionů reklam, které se pokoušely obejít detekční systémy a dalších 143 milionů reklam za maskování.

„Když se rozhodujeme o tom, které reklamy se lidem zobrazí a jaký obsah bude možné na našich platformách zpeněžit, jde nám vždy především o to vytvořit a udržet bezpečné uživatelské prostředí. Tvorba pravidel v těchto oblastech a jejich důsledné prosazování je jedním z hlavních způsobů, jak pro uživatele vytvořit bezpečné prostředí a posílit důvěru v reklamní ekosystém,“ uvedla společnost Google.

ČTĚTE TAKÉ
Vzniká Brand Safety Academy. Lidé z oboru se budou školit v ochraně značky

×

Společnost Tierra Verde ze třetiny spoluvlastní majitel Kofoly

Starší článek

Češi preferují kvalitní lokální výrobce, od Asie se odklánějí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více