Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČT
Marketing

Ministerstvo náhle zrušilo výběrové řízení na komunikaci k pandemii za 38 milionů

Irena Buřívalová19. 12. 202020. 12. 2020

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) v pátek informovalo, že ruší výběrové řízení na zakázku v hodnotě 38 milionů korun.

„V průběhu času se vyskytly důvody hodně zvláštního zřetele spočívající v jeho záměru významně změnit předmět zadávacího řízení,“ odůvodnilo ministerstvo radikální krok. Pod textem je podepsán Radek Policar, náměstek pro legislativu a právo na MZd.

PSALI JSME
Profíkům došla trpělivost. Vytvoří „pro bono“ kampaň k očkování

Na Twitteru pak resort napsal následující: „Rozhodli jsme se zakázku na kampaň ke covid-19 zrušit z důvodu změny celkové strategie. Na obsahu jsme začali spolupracovat se @strakovka (Úřadem vlády), která naváže spolupráci se skupinou předních komunikačních agentur sdružených pod AKA a dalšími.

Aby se komunikace témat k pandemii nezdržovala, chtěl resort původně přímo oslovit široký okruh potenciálních dodavatelů marketingových a reklamních služeb.“ O výsledku mělo být jasno už 21. prosince.

Proti vypsání zakázky a tématům, která ani nezahrnovala očkování, se zvedla vlna nevole mezi experty. Ostře se ohradila například Asociace public relations (APRA), o čemž MAM jako první informoval. Odmítavé hlasy zaznívaly i z řad jednotlivých agentur. Nepodařilo se nalézt jedinou, která by o účast ve výběrovém řízení jevila zájem. Podle insidera z trhu nyní resort vypíše výběrové řízení na mediální agenturu a kreativu si nechá vypracovat dobrovolnou iniciativou komunikačních profesionálů, o níž MAM rovněž informoval.

×

DATA: Čechy v letácích zajímají slevy u léků a alkoholu

Starší článek

Herbadent má vlastní e-shop. Prodává i bez krabiček

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více