Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČT
Marketing

Ministerstvo náhle zrušilo výběrové řízení na komunikaci k pandemii za 38 milionů

Irena Buřívalová19. 12. 202020. 12. 2020

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) v pátek informovalo, že ruší výběrové řízení na zakázku v hodnotě 38 milionů korun.

„V průběhu času se vyskytly důvody hodně zvláštního zřetele spočívající v jeho záměru významně změnit předmět zadávacího řízení,“ odůvodnilo ministerstvo radikální krok. Pod textem je podepsán Radek Policar, náměstek pro legislativu a právo na MZd.

PSALI JSME
Profíkům došla trpělivost. Vytvoří „pro bono“ kampaň k očkování

Na Twitteru pak resort napsal následující: „Rozhodli jsme se zakázku na kampaň ke covid-19 zrušit z důvodu změny celkové strategie. Na obsahu jsme začali spolupracovat se @strakovka (Úřadem vlády), která naváže spolupráci se skupinou předních komunikačních agentur sdružených pod AKA a dalšími.

Aby se komunikace témat k pandemii nezdržovala, chtěl resort původně přímo oslovit široký okruh potenciálních dodavatelů marketingových a reklamních služeb.“ O výsledku mělo být jasno už 21. prosince.

Proti vypsání zakázky a tématům, která ani nezahrnovala očkování, se zvedla vlna nevole mezi experty. Ostře se ohradila například Asociace public relations (APRA), o čemž MAM jako první informoval. Odmítavé hlasy zaznívaly i z řad jednotlivých agentur. Nepodařilo se nalézt jedinou, která by o účast ve výběrovém řízení jevila zájem. Podle insidera z trhu nyní resort vypíše výběrové řízení na mediální agenturu a kreativu si nechá vypracovat dobrovolnou iniciativou komunikačních profesionálů, o níž MAM rovněž informoval.

Zavřít reklamu

DATA: Čechy v letácích zajímají slevy u léků a alkoholu

Starší článek

Herbadent má vlastní e-shop. Prodává i bez krabiček

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.