Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Profíkům došla trpělivost. Vytvoří „pro bono“ kampaň k očkování

Irena Buřívalová18. 12. 202021. 12. 2020

Zkraje ledna vznikne kampaň, která má přesvědčit Čechy, aby se nechali očkovat. Do iniciativy vzniklé v polovině prosince se zapojili nezávislí experti, přední české komunikační agentury jako McCann, Ogilvy, MarkBBDO, Proximity či Lesensky (kompletní seznam viz níže), i Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace public relations (APRA). Agentury i jednotlivci pracují bez jakékoli vyhlídky na finanční odměnu. Věří v to, že čím dříve se lidé proočkují, tím dříve se země vrátí „do normálu“, ve kterém bude možné dobře žít a samozřejmě i podnikat.

„Poslední kapkou byla myšlenka ministerstva zdravotnictví, že očkování bude propagovat vyvracením dezinformací. Jsem přesvědčen, že je to špatný přístup, že není potřeba přesvědčovat zaryté odpůrce, ale asi čtvrtinu populace, která nemá s běžnou vakcinací problém, jen se ztrácí v mediální záplavě a v často protichůdných názorech odborníků,“ říká Eduard Piňos, marketingový profesionál a head of digital v agentuře Optimist, který je zároveň autorem iniciativy.

ČTĚTE TAKÉ
Ministerstvo náhle zrušilo výběrové řízení na komunikaci k pandemii za 38 milionů

Piňos proto oslovil šéfy agentur, známé z oboru a profesní asociace a ti se pro myšlenku nadchli. Nyní iniciativa jedná i s vládou. Kampaň by se měla zaměřit na většinu společnosti, ale klíčové ukazatele se mají odvíjet od změny postoje 25 procent nerozhodnutých občanů. 

„Chceme lidem sdělit, že vakcína je světlo na konci tunelu, vyzvat je, aby udělali něco pro sebe, aby zase mohli žít normálně,“ říká Piňos. „Je důležité, aby kampaň oslovila celou společnost, i ty, které pandemie tak neohrožuje, ale přicházejí o živobytí, podnikaní a propadají beznaději,“ dodává. V mediamixu by se podle něj mělo jednat o klasickou nadlinkovou komunikaci s využitím influencerů a videí v online prostředí.

Největší otazník zatím visí nad mediálním prostorem. „Buď se podaří vyjednat spolupráci s ministerstvem, nebo se můžeme vydat nějakou jinou cestou, například dobrovolného zapojení mediálních domů,“ říká Piňos s tím, že aktuální tendr vypsaný MZd je naprosto odlišná věc, se kterou iniciativa nemá nic společného a distancuje se od ní. „Domluvili jsme se, že kdo se bude tendru účastnit, automaticky z naší iniciativy vystoupí,“ uzavírá Piňos.

Účast agentury McCann v pro bono iniciativě během dne potvrdil i její CEO Jan Binar. Zájem zapojit se projevila i výkonná ředitelka Dorland Markéta Vesecká.

Agentury zapojené v iniciativě:

Elite Solutions, 1 YEAR & MORE productions, Dark Side, VML&YR, Lesensky, Peppermint, MarkBBDO a Proximity, Ogilvy, McCann, Dorland, Zaraguza a Optimist.

Zavřít reklamu

Za zvířata a životní prostředí! Hornbach nebude prodávat pyrotechniku

Starší článek

DATA: Čechy v letácích zajímají slevy u léků a alkoholu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Retail

Pokusy na lidech? To už dávno neplatí

Řetězce i e­‑commerce hráči se zhlédli ve vlastních značkách. V době zdražování je spotřebitelé vyhledávají čím dál více. Dnes už i kvůli kvalitě.
15. 8. 202215. 8. 2022
Akce

Definitivní deadline Effie se blíží

Na zaslání přihlášek do letošního ročníku soutěže efektivní komunikace zbývá už jen pár dní.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.