Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Effie
Marketing

AKA dnes rozdává Effie, uděluje se i Grand Prix

Jakub Křešnička30. 11. 202030. 11. 2020

Vyhlášení výsledků soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie Czech Republic startuje v 17:00, ceny jsou rozdělovány z obýváku. Uchází se o ně 43 prací od osmnácti přihlašovatelů, kteří se probojovali na shortlist.

Finále soutěže efektivity reklamy a komunikace Effie, jejíž národní variantu organizuje Asociace komunikačních agentur (AKA), probíhá dnes od 17:00 v přímém přenosu z obýváku. Z home office odkud ředitel AKA Marek Hlavica bude rozdávat ceny společně se svojí maminkou, herečkou a spisovatelkou Ivankou Devátou.  Vedle „medailí“ za úspěch v jednotlivých kategoriích bude letos opět uděleno i Grand Prix (loni ho získala agentura BeefBrothers za kampaň Nepozornost zabíjí pro Českou asociaci pojišťoven, v rce2018 uděleno nebylo) a zvláštní ceny SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a ADC Czech (Art Directors Club).

Z vlastních domovů či kanceláří pak budou sledovat předávání i soutěžící a další pozvaní diváci s unikátními přístupovými kódy, které slouží jako náhrada vstupenek. Přenos bude trvat přibližně hodinu a půl. Zpětně bude záznam Home Effie 2020 přístupný všem zdarma.

O ocenění se uchází 43 projektů, které se na rekrutovaly z celkem 72 přihlášených prací (přehled zde). Odborná porota složená ze zástupců zadavatelů a marketingových a výzkumných agentur posuzovala přihlášky ve dvou krocích. V předkole experti na výzkum trhu posoudili průkaznost poskytnutých informací, následně 23 porotců rozhodlo po vzájemné diskusi o složení shortlistu.

Celkem se do finálního boje o cenné kovy kvalifikovalo 18 přihlašovatelů z řad agentur i zadavatelů. Největší počet nadějí na ocenění mají agentury Ogilvy s deseti projekty a McCann s osmi pracemi. „Opravdu jsme nevěděli, jak to dopadne. Přesto je počet přihlášek historicky druhý nejvyšší. Snad to dokládá fakt, že v ekonomicky obtížné době je efektivita vynaložených prostředků zcela zásadní,“ uvedl při zveřejnění shortlistu výkonný ředitel AKA Marek Hlavica.

Novinkou letošního roku je například kategorie Public Relations, připravená ve spolupráci s Asociací PR agentur (APRA). Celkem tak bylo možné se přihlašovat do čtrnácti klasických a oborových kategorií. Ve dvou z nich letos ceny nakonec uděleny nebudou. Největší počet přihlášek se sešel v kategorii Dlouhodobé budování značky, v níž byly podle několika porotců práce nejkvalitnější. Hojného zastoupení se dočkala rovněž kategorie Malý rozpočet.

Čtěte také:
Digitalizace mění také B2B vztahy. Jak reagují firmy?

×

Vánoční večírek? Společnosti otestují virtuální alternativu

Starší článek

Pohádková vánoční kampaň značky LEGO® podpoří kreativitu a společné hraní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více