Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Foto:LiFEPENALTY
Sport

Dejte gól Buffonovi a pak s ním prohoďte pár slov

Pavel Hejkrlík18. 7. 202027. 10. 2020

Máme ambice stát se mostem mezi digitálním světem a reálnými sportovci, říká Pavel Kacerle z českého projektu Live Penalty

Člověk sedí doma na gauči, v ruce svírá mobil a přemýšlí, kam pomocí robota kopnout penaltu proti reálnému top brankáři z oblíbeného klubu. Nový typ sportovního zážitku a inovativní možnost propojení fanoušků s jejich sportovními idoly nabízí mobilní aplikace Live Penalty. Zatím se hraje z televizního studia v Praze, ale ambice jsou mnohem vyšší.

„Náš cíl je ukazovat fanouškům nejzajímavější fotbalové lokace z celého světa, například v Norsku je neskutečné hřiště vytesané do skal, v Singapuru v centru zase plovoucí hřiště obklopené mrakodrapy, tohle vše chceme hráčům do telefonů přenést,“ přibližuje plány Pavel Kacerle. Zážitek doplňují komentátoři i bouřlivá atmosféra a do budoucna je ambicí tvůrců zapojit řadu dalších sportů. Peníze do projektu vložili investoři z J&T Ventures nebo český fotbalový reprezentant Jakub Jankto.

Čtěte také:
Kdo naváže na All Blacks s „LGBT+“ dresy? Clio Sports uzavírá přihlašování

Kde se vzal původní nápad vytvořit Live penalty?

Inspirace pochází z doby, kdy jsem pracoval pro Marvel na filmovém setu Guardians of The Galaxy Vol.2, kde jsem poprvé zaznamenal postavu Baby Groota. Společně s českým designerem Lukášem Veverkou a studentem ČVUT Matějem Suchým nás napadlo udělat na dálku ovládané autíčko, které by bylo na Hollywood Boulevardu během premiéry filmu a lidé by ho ovládali přes Facebook Live video odkudkoli z celého světa a měli možnost narazit třeba do někoho, jako je Vin Diesel. Tak jsme se začali zaměřovat na projekty, které propojují realitu s digitálním světem, respektive, kdy digitální svět ovládá realitu.První koncepty Live penalty se datují na přelom roku 2017 a 2018.

Dá se popsat proces od přihlášení až po vystřelení? Jak probíhá výběr, kdo vystřelí, když je přihlášených najednou třeba tisíc fanoušků?

Zatím oznamujeme, kdy budou hráči živě k dispozici, takže musíte k aplikaci přijít ve správný čas. V druhé polovině roku plánujeme i offline verzi, ve které bude možné si proti reálným brankářům zahrát i s nějakým zpožděním a ne v daný čas. Nicméně teď aplikace funguje tak, že je nutné být v konkrétní hodinu k dispozici. Na začátku se hraje takzvaná skill game, ve které se přetahujete s dalšími tisícovkami hráčů o to, kam se míč vystřelí. Je to tak že v prvním kole jich může být klidně desítky tisíc. Pak se vystřelí a na základě toho, jak brankář zakročil, se vytvářejí zóny. Pokud se vystřelilo do pravé strany a my jsme volili levou, tak se vytvoří zóna v pravé straně, a když dá pravá strana gól, tak všichni z této strany postupují a ti zleva vypadávají. Pokud to brankář chytí, vypadávají všichni z té zóny, do které míč letěl. Záleží vždycky na tom, kam střílíme a na výkonu brankáře, to on rozhoduje o tom, kdo postoupí a kdo vypadne. Těžko se to vysvětluje bez vizuálu, ale každý, kdo si to zahrál, pochopil během dvou minut. Na konci každé hry máme jednoho vítěze, který si zahraje proti brankáři sám. Později v roce by s ním měl být prostřednictvím svého telefonu spojen i hlasově.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 20. července 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

„Celému segmentu hrozí kolaps.“ Organizátoři akcí počítají ztráty

Starší článek

Meetingy už jen u obrazovky? Videokonference zažívají boom

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více