Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Média poskytují inzertní prostor na podporu Stojíme za Ukrajinou

UkrajinaRedakce MAM2. 3. 20224. 3. 2022

AKTUALIZACE Vydavatelství Czech News Center vyčlenilo pro iniciativu napříč tituly prostor v celkové hodnotě šest milionů korun. Seznam v rámci celkové mediální pomoci Ukrajině pracuje s inzertním prostorem, který přesahuje hodnotu deseti milionů.

Osvětový a neustále aktualizovaný rozcestník s ověřenými možnostmi pomoci Ukrajině stojimezaukrajinou.cz, jenž vznikl pod taktovkou Česko.Digital podpořil jako první mediální dům Czech News Center. Vydavatelství vyčlenilo reklamní prostor napříč všemi svými tituly v celkové hodnotě šest milionů korun.

„Info o platformě tak probíhá napříč všemi našimi weby na mobilních i desktopových pozicích, včetně jednoho z nejviditelnějších formátů na hlavní stránce blesk.cz. Využijeme i printové plochy v našich denících a dalších tištěných titulech,“ uvedlo Czech News Center na LinkedIn. Mluvčí Monika Hořínková doplnila, že se mediální dům snaží podporu směřovat jedné iniciativě, aby lidem usnadnili orientaci a pomoc byla celkově organizovaná. „Tato platforma je upravovaná v reálném čase a zahrnuje vše podstatné,“ uvedla.

Projekt rozcestníku podporuje připravovanými kampaněmi i Asociace komunikačních agentur (AKA), která zároveň společně s Asociací mediálních agentur (ASMEA) dojednává poskytnutí inzertního prostoru s klienty i médii.

„Jednáme i s dalšími médii, která už vyčlenění reklamního prostoru přislíbila, některá uvažují i o navýšení ‚inventory‘,“ řekl MAMu Ondřej Novák výkonný ředitel ASMEA. „Všechno se děje hodně rychle, někde dořešujeme formality. Jde o to najít správný mechanismus pro věnovaný prostor médii nebo jeho přenechání klienty agentur,“ dodal Novák.

Čtěte také
AKA dává návody na boj proti dezinformacím

Přesnou strategii ještě ladí Seznam.cz, ale kroky na podporu Ukrajiny už podniká přímo ve spolupráci s klienty. „Co se týká podpory pro Stojíme za Ukrajinou, jednáme s AKA o konkrétní podobě. Nabídli jsme také reklamní videopozice neziskové organizaci Člověk v tísni a domluvili jsme se s Alzou, že zaplacený inzertní prostor využijeme na podporu Ukrajiny. Podporu zatím nemáme přesně vyčíslenou, i proto, že se situace velmi dynamicky vyvíjí a s klienty se domlouváme v podstatě z hodiny na hodinu. Nicméně částka přesahující deset milionů korun to bude určitě,“ uvedla mluvčí Seznamu Aneta Kapuciánová.

„Děkuji, že naši klienti používají jejich reklamní prostor nejen pro svou dobrou věc, ale pro obecně dobrou věc,“ poděkoval obchodní ředitel Seznam.cz Tomáš Búřil na síti LinkedIn a vyzval další, aby se připojili.

„Chceme co nejvíce podpořit iniciativy, které pomáhají sbírat finanční prostředky na pomoc lidem zasaženým konfliktem na Ukrajině. Velká část našich klientů se nyní rozhoduje, že pro kampaň AKA poskytnou GRP nakoupené pro svoje kampaně, a my jako TV Nova učiníme v možném rozsahu to samé,“ uvedl Co-CEO Novy Jan Vlček.

Článek jsme aktualizovali 2.3.2022 v 11:54 o vyjádření Seznam.cz.

Článek jsme aktualizovali 4.3.2022 v 11:10 o vyjádření TV Nova.

Zavřít reklamu

Návod, jak nešířit dezinformace

Starší článek

Danone více zohlední chutě českých a slovenských zákazníků

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.