Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADC Czech Creative Awards
Marketing

Česko získalo deset ocenění na IMC European Awards

Jakub Křešnička24. 3. 202224. 3. 2022

Projev, který se nikdy nestal od agentury Symbio Digital pro HBO Europe získal speciální ocenění Impact Award i zlato v kategorii Inovace. Uspěly i kampaně od McCann Prague, Momentum, Elite Solutions a Seznam Brand Studio.

Letošní ročník IMC European Awards pro integrované marketingové kampaně rozdal celkem 41 ocenění 24 agenturám z pěti zemí. Nejúspěšnější bylo Irsko s patnácti trofejemi následované Českem s deseti. Třetí je s odmi oceněními Velká Británie, čtvrtá Itálie se sedmi a následuje ji Španělsko s jednou cenou.

Grand Prix

Nejvyšší ocenění za výjimečnou práci získala irská agentura Brill Building za projekt Obchod, který málem nebyl (The Shop that Nearly Wasn’t) pro organizaci Breakthrough Cancer Research, která podporuje léčbu typů rakoviny náročné na léčení a s nízkou mírou dožití. Projekt je součástí širší kampaně I nearly wasn’t a získal ještě dvě zlatá, dvě stříbrná ocenění.

Vítězové byli vybíráni ve dvou kolech, do nichž se nominovaly projekty, které uspěly v národních kolech soutěže. V prvním kole hodnotila čtyřicítka expertů z oboru, ve druhém pak členové rady IMC Council, která soutěž pořádá pod křídly Evropské asociace komunikačních agentur (EACA).

Impact Award

IMC Council zároveň oznámila rebranding na Impact Council, který se uskuteční v průběhu léta a dotkne se i soutěže IMC Awards. S tím souvisí i udělení speciálního ocenění a vůbec první ceny Impact Award. Získal ji projekt, který byl v hodnocení velmi blízko udělení Grand Prix, jímž je český prezidentský Projev, který se nikdy nestal pro HBO Europe od agentury Symbio Digital vytvořený ve spolupráci s produkční společností Nice. Projev byl součástí kampaně na seriál HBO Bez vědomí a zároveň upozornil na fenomén deep fake, fake news a reagoval na to, že prezident Zeman neměl projev k oslavám 30 let svobody v Česku.

Projekt zároveň získal zlato v kategorii Inovace.

Kompletní výsledky soutěže European Awards najdete zde.

Stříbrná a bronzová ocenění pro Česko

Symbio Digital získalo zároveň stříbro za kampaň Sliby mojí vagíně pro Hartmann – Rico, jejíž značka Ria s pomocí další edukační kampaně, kterou vytvořila ve spolupráci s organizací Loono, pomáhala vylepšit vztah mladých žen s jejich vlastním tělem.

Momentum Czech Republic uspělo s kampaní Kotel a výbuch pro B2C již nefungující Bohemia Energy, která tehdy v kampani pomáhala budovat brand a loajalitu zákazníků. Vedle toho projekt uspěl ještě se v kategorii Inegrated, kde získal bronz.

Seznam Brand Studio obdrželo stříbro v kategorii poměřující projekty s malým rozpočtem za Čtvrť plnou života pro developerskou společnost Crestyl.

Elite Solutions získala stříbro v kategorii Charitativní a neziskový marketing za kampaň pro Klub nemocných cystickou fibrózou se spotem, který sledoval běžné životy lidí s tímto onemocněním.

Agentura se stejným klientem pak získala i bronz v kategorii Inovace se projektem Koncerty pro jednoho.

McCann Prague uspěla s kampaní „Získat srdce hráčů? K nezaplacení.“ pro klienta Mastercard ve dvou kategoriích – má stříbro za Digital a bronz za Experiential/Sponsorship. Kampaň zaznamenala výrazný úspěch v národním kole IMC Awards, které pomohly McCann Prague stát se agenturou roku a Mastercardu k titulu Klient roku.

Psali jsme
Reklamní soutěž IMC Czech Awards zná vítěze

McCann Prague pak uspěl i s projektem LEGO Speedrun pro LEGO, jenž se odehrával v prostředí populární hry Minecraft. Získal bronz v kategorii pro malý rozpočet.

Zavřít reklamu

Fanoušci mění pravidla hry

Starší článek

Firma Nike na ikonické ploše v Tokiu spustila historicky první 3D venkovní kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.