Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: IMC Czech Awards / David Bruner
Marketing

Reklamní soutěž IMC Czech Awards zná vítěze

Redakce MAM5. 10. 20215. 10. 2021

Agenturou roku se stala McCann Prague, která zvítězila ve třech kategoriích. Klientem ročníku je Mastercard.

Nejúspěšnější české marketingové počiny ocenil na slavnostním galavečeru devatenáctý ročník soutěže IMC Czech Awards, mezi jejíž pořadatele patří Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA). Rozdáno bylo 29 medailí v celkem 13 kategoriích. O pořadí rozhodla odborná čtrnáctičlenná porota v čele s ředitelem marketingové komunikace T-Mobile Ladislavem Báčou.

Nejúspěšnější agenturou se stala společnost McCann Prague, která zvítězila ve třech soutěžních kategoriích, a získala ocenění Agentura ročníku. Vítězství ve dvou kategoriích si připsala agentura Momentum Czech Republic. Klientem ročníku se stala společnost Mastercard.

„Vyhodnocení nejúspěšnějších kampaní letošního ročníku nebylo vůbec jednoduché. Agentury přihlásily opravdu velké množství kvalitních prací, o jejichž konečném pořadí rozhodovaly pouze malé detaily. Obecně lze říct, že kvalita marketingových i reklamních kampaní v České republice roste a je srovnatelná s těmi na nejvyspělejších světových trzích,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

McCann Prague ovládla kategorie Influencer marketing a Sponzoring se svým projektem „Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení“. Zvítězila také v kategorii Inovativní myšlenka s projektem „Lego vzalo herní svět šmahem“.

Momentum Czech Republic zvítězila se svým projektem Kotel a Výbuch pro Bohemia Energy v kategorii Budování značky. Zlato z kategorie Digitální trefa si odnesla agentura Triad Advertising s kampaní Gambrinus Výkopná 2020. Kategorii Charitativní a neziskový marketing ovládla agentura WMC/Grey Praha s projektem Hackathon #znamkamarada, na nejvyšší stupínek v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace vystoupala s projektem Personalizace funguje! pro klienta innogy Energie společnost Wunderman Thompson.

Kategorii Sociální média a brandový obsah ovládla s kampaní Sliby mojí vagíně pro Hartmann-Rico agentura SYMBIO Digital. Jako nejlepší kampaň v kategorii Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy byla zvolena Kinder pohádka od Momentum Czech Republic.

Pro oceněné agentury cesta v soutěži ještě nekončí. Ty nejúspěšnější se totiž nominovaly do evropského kola, jehož vyhlášení proběhne letos na podzim.

„Medailisté ze všech kategorií se pak automaticky nominovali do celoevropského kola, které se uskuteční na podzim pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur (EACA) sídlící v Bruselu. IMC Czech Awards je v tomto unikátní, protože je jedinou lokální soutěží s mezinárodní nadstavbou,“ dodává Pešta.

Přehled výsledků IMC Czech Awards 2021

Zavřít reklamu

Volte pro planetu, vyzývá kampaň Greenpeace

Starší článek

Eduard Piňos přestoupil do agentury Accenture Interactive

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.