Foto: WPP

WPP sestěhovává agentury a obsazuje „Reklamní podniky“

18. 10. 2021 07:10

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Do pražské budovy bývalých Elektrických podniků na Bubenské 1 se už stěhuje třináct agentur skupiny. Má to prohloubit možnosti spolupráce, které pomohly i nedávnému vítězství v tendru T-Mobile.

České agentury Ogilvy, Wunderman Thompson, H1.cz, Wavemaker, Kantar, VMLY&R, GroupM, Mindshare, MediaCom, MC2, Red Fuse, METS a Neo Media World budou mít brzy stejnou adresu. Začalo totiž jejich stěhování do nového kampusu WPP Bubenská 1. Kantar, Ogilvy a VMLY&R už mají novou adresu oficiální, v další vlně příští týden přibudou Wunderman Thompson a následně agentury skupiny GroupM.

„Nové sídlo perfektně reprezentuje naše pojetí WPP jako reklamních podniků, v nichž dokážeme prakticky hned poskládat tým pro potřeby klienta. A to nám půjde rychleji, než když jsme byli rozesetí po Praze,“ uvedl pro MAM šéf české WPP David Lhota s odkazem na nedávno vyhraný tendr na kreativní agenturu operátora T-Mobile. Ten bude od začátku příštího roku spolupracovat právě se speciálně sestaveným týmem napříč agenturami WPP – VMLY&R, Ogilvy a Wunderman Thompson.

S tím, jak síť a nové sídlo nabízí „prostor pro spolupráci, energii, kreativitu, talent, hravost a odvahu“, se Lhota pochlubil i na sociální síti LinkedIn prostřednictvím videa, které vzniklo v produkci GroupM.

Přestěhování agentur skupiny pod jednu střechu funkcionalistické budovy někdejších Elektrických podniků, která patří developerovi CPI Propety Group, bylo v plánu od roku 2018. Stalo se tak po vzoru podobných kampusů, které má WPP například v Miláně, Madridu či Amsterdamu. „Je důležité, abychom našim lidem poskytli výjimečné a tvůrčí pracovní prostředí, které jim umožní odvádět tu nejlepší práci. Zásadní význam má to, že koncentrace našich agentur do jednoho místa přináší více příležitostí k užší a pružnější spolupráci,“ komentoval tehdy rozhodnutí globální šéf WPP Mark Read.

Celková kapacita „reklamních podniků“ nabízí až 1500 míst, najednou v nich ale nebude sedět ani zhruba 1200 zaměstnanců české WPP. Pracovní místa totiž budou sdílená. Ačkoli má každá z agentur vyčleněné vlastní prostředí, je také výrazná část prostoru také vymezena jako sdílená pro setkávání týmů a lidí z různých agentur.

Budova, jejíž většinu má WPP v nájmu na 18 let, byla postavena v letech 1927 až 1935 podle návrhu Adolfa Benše a Josefa Kříže. Elektrické podniky byly předchůdcem několika pozdějších městských podniků, například dnešního Dopravního podniku či Elektropodniku hlavního města Prahy, Správy veřejného osvětlení, Pražské energetiky a dalších.

Na podzim 2018 začala rozsáhlá rekonstrukce na základě projektu kanceláře TaK Architects v čele s architektem Markem Tichým. Rekonstrukce za zhruba 1,3 miliardy korun ve velké míře zachovala původní prvky.

Psali jsme
Saatchi ztratila T-Mobile, teď bude u WPP

Foto: WPP

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.