Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Marketing

WPP sestěhovává agentury a obsazuje „Reklamní podniky“

Jakub Křešnička18. 10. 202118. 10. 2021

Do pražské budovy bývalých Elektrických podniků na Bubenské 1 se už stěhuje třináct agentur skupiny. Má to prohloubit možnosti spolupráce, které pomohly i nedávnému vítězství v tendru T-Mobile.

České agentury Ogilvy, Wunderman Thompson, H1.cz, Wavemaker, Kantar, VMLY&R, GroupM, Mindshare, MediaCom, MC2, Red Fuse, METS a Neo Media World budou mít brzy stejnou adresu. Začalo totiž jejich stěhování do nového kampusu WPP Bubenská 1. Kantar, Ogilvy a VMLY&R už mají novou adresu oficiální, v další vlně příští týden přibudou Wunderman Thompson a následně agentury skupiny GroupM.

„Nové sídlo perfektně reprezentuje naše pojetí WPP jako reklamních podniků, v nichž dokážeme prakticky hned poskládat tým pro potřeby klienta. A to nám půjde rychleji, než když jsme byli rozesetí po Praze,“ uvedl pro MAM šéf české WPP David Lhota s odkazem na nedávno vyhraný tendr na kreativní agenturu operátora T-Mobile. Ten bude od začátku příštího roku spolupracovat právě se speciálně sestaveným týmem napříč agenturami WPP – VMLY&R, Ogilvy a Wunderman Thompson.

S tím, jak síť a nové sídlo nabízí „prostor pro spolupráci, energii, kreativitu, talent, hravost a odvahu“, se Lhota pochlubil i na sociální síti LinkedIn prostřednictvím videa, které vzniklo v produkci GroupM.

Přestěhování agentur skupiny pod jednu střechu funkcionalistické budovy někdejších Elektrických podniků, která patří developerovi CPI Propety Group, bylo v plánu od roku 2018. Stalo se tak po vzoru podobných kampusů, které má WPP například v Miláně, Madridu či Amsterdamu. „Je důležité, abychom našim lidem poskytli výjimečné a tvůrčí pracovní prostředí, které jim umožní odvádět tu nejlepší práci. Zásadní význam má to, že koncentrace našich agentur do jednoho místa přináší více příležitostí k užší a pružnější spolupráci,“ komentoval tehdy rozhodnutí globální šéf WPP Mark Read.

Celková kapacita „reklamních podniků“ nabízí až 1500 míst, najednou v nich ale nebude sedět ani zhruba 1200 zaměstnanců české WPP. Pracovní místa totiž budou sdílená. Ačkoli má každá z agentur vyčleněné vlastní prostředí, je také výrazná část prostoru také vymezena jako sdílená pro setkávání týmů a lidí z různých agentur.

Budova, jejíž většinu má WPP v nájmu na 18 let, byla postavena v letech 1927 až 1935 podle návrhu Adolfa Benše a Josefa Kříže. Elektrické podniky byly předchůdcem několika pozdějších městských podniků, například dnešního Dopravního podniku či Elektropodniku hlavního města Prahy, Správy veřejného osvětlení, Pražské energetiky a dalších.

Na podzim 2018 začala rozsáhlá rekonstrukce na základě projektu kanceláře TaK Architects v čele s architektem Markem Tichým. Rekonstrukce za zhruba 1,3 miliardy korun ve velké míře zachovala původní prvky.

Psali jsme
Saatchi ztratila T-Mobile, teď bude u WPP

Zavřít reklamu

Digitální CLV pro 21. století

Starší článek

Dáme jídlo si na public relations vybralo MSL

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.