Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: #znamkamarada
Marketing

Hackathon Znamkamarada získal Grand Prix na Gerety Awards

Jakub Křešnička6. 9. 20217. 9. 2021

Antikorupční projekt od agentury WMC/Grey a společnosti Actum sbírá po Cannes Lions další ocenění. Na soutěži hodnotící kampaně ženským pohledem získal Grand Prix a stříbro.

Kreativní soutěž Gerety Awards, která kampaně posuzuje z ženského pohledu, zná vítěze. Mezi pracemi oceněnými Grand Prix je i český zástupce – Hackathon Znamkamarada od agentury WMC/Grey a společnosti Actum, jenž nejvyšší ocenění získal v kategorii Works for Good (Práce pro dobro).

„Jde o brilantní příklad toho, jak mohou být sociální sítě využity k zapojení společnosti pro dobrou a smysluplnou věc. Tato výzva pomohla dát lidi dohromady k tomu, aby vyřešili problém a ve výsledku přispěla k ekonomické, společenské a politické změně,“ uvedla k vítězství Karen Blackett, členka velké poroty Gerety Awards, šéfka skupiny GroupM v Británii a držitelka Řádu britského impéria za přínos pro média a komunikaci.

Hackathon Znamkamarada, který začátkem loňského roku reagoval na předraženou státní zakázku na e-shop na dálniční známku, jež byla následně zrušena, uspěl i v kategorii Entertainment, kde získal stříbro. Projekt už získal celou řadu ocenění. Šlo například o Grand Prix na české Effie 2020, zlato a stříbro na ADC Czech Creative Awards, dva bronzy na The One Show. Agentuře WMC/Grey pak též vynesl rekordní úspěch na soutěži Cannes Lions, kde sesbírala dokonce pět lvů včetně dvou zlatých.

Psali jsme:
Hackathon #známkamaráda má už druhého zlatého lva z Cannes Lions

Mezi dalšími pracemi oceněnými Grand Prix v soutěži Gerety Awards je též film Festive od Riff Raff Films pro Burberry. Spot upozorňující na novou kolekci, který připomíná taneční video natočené na jeden záběr, uspěl v kategorii Řemeslo (Craft).

V kategorii Komunikace cenu obdržel projekt The New National Anthem Edition od Impact BBDO Dubai pro An Nahar Newspaper. Noviny reagovaly na nepokoje v Libanonu, v níž se rozhodly dát hlas ženám tím, že je výslovně přidaly do národní hymny, která do té doby mluvila jen o „rodišti mužů“.

Projekt The Birth of Gaming Tourism od agentury McCann London pak získal Grnad Prix v kategorii Experience. V partnerství se společností Rough Guides vznikl průvodce o 160 stranách, který lákal lidi na zajímavé destinace v hrách pro konzoli Xbox.

Vedle čtyř Grad Prix Gerety Awards udělily 15 zlatých, 47 stříbrných a 48 bronzových ocenění. Práce hodnotilo 196 porotkyň z celkem 36 zemí. Kompletní výsledky soutěže i s video případovými studiemi si můžete projít zde.

Soutěž Gerety Awards k letošnímu třetímu ročníku prošla i proměnou vizuální identity zdůrazňující diamantové prvky, je pojmenovaná po legendární marketérce Frances Gerety, která v roce 1945 přišla s legendárním a zlidovělým sloganem „diamanty jsou věčné“ (pro společnost DeBeers).

Zavřít reklamu

TikTok září. Ale reklamy na Spotify vnímají lidé nejdůvěryhodněji

Starší článek

Fanta s influencery rozjela „Halloween na roztrhání“

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.