Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: #znamkamarada
Akce

Hackathon #známkamaráda má už druhého zlatého lva z Cannes Lions

Jakub Křešnička24. 6. 20219. 8. 2021

Antikorupční projekt z dílny agentury WMC/Grey pro společnost Actum proměnil jednu z nominací v kategorii Brand Experience & Activation, počet získaných lvů tím rozšířil na pět. O dalším českém finalistovi se rozhodne zítra.

Hackhaton #znamkamarada znovu zabojoval na Cannes Lions. Projekt agentury WMC/Grey pro Actum ke zlatému a stříbrnému lvu za kategorii Direct a bronzovým za PR a Media přidal čtvrtý festivalový den další zlatou šelmu v kategorii Brand Experience & Activation. K tomu si může připočítat ještě úspěšné umístění mezi finalisty v dalších podkategoriích Media a Brand Experience & Activation.

Projekt, jenž loni v lednu reagoval na předraženou zakázku na e-shop na dálniční známky za 401 milionů korun tím úspěšně zakončil své tažení reklamními Oscary.

Česko má ve hře ještě jednoho zástupce, o němž bude rozhodnuto během vyhlašování cen v pátek 25. června. Na shortlist v Sustainable Development Goals – Gender Equality se probojovala Agentura Triad Advertising s kampaní pro řetězec IKEA. Ta v hororovém spotu přezdívaném „Duch“ upozorňuje, že domácí násilí nemusí být vidět na první pohled. Film režíroval oceňovaný režisér Marek Partyš, na jeho vzniku se podílela produkční společnost Bistro Films. Loni odvysílanou kampaní odstartoval dlouhodobý projekt společnosti IKEA pro boj s domácím násilím, na němž se podílí Koalice NeNa, která sdružuje specializovaná centra pro ženy zažívající násilí ROSA, proFem a Acorus.

Jak často upozorňují porotci Cannes během „debriefu“ po vyhlášení jednotlivých kategorií, je už jen umístění na shortlistu opravdu úspěch, vzhledem k tomu, že byly hodnoceny ty nejlepší prráce za poslední dva roky.

Zavřít reklamu

Řetězce se adaptují na online prodej

Starší článek

Letní festivalová sezóna: 2020 přes kopírák?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.