Foto: Triad Advertising

Slovenský Triad s VÚB jsou v klání o první cenu WARC

9. 6. 2021 11:06

— Mohlo by vás zajímat —

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Reklama
SDG

Slovenská agentura Triad Advertising se s kampaní Terapia šetrením pro banku VÚB probojovala na shortlist globální soutěže WARC Awards for Effectivness.

Slovensko má svého zástupce mezi 104 pracemi z téměř třicítky trhů, které se dostaly na shortlist prvního ročníku soutěže pro efektivní kampaně, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž proběhne 21. června i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

Mezi finalisty v kategorii Brand Purpose se probojoval projekt Terapia šetrením od slovenské pobočky agentury Triad Advertising pro VÚB Banku. Kampaň bojovala s impulzivními nákupy na internetu a přílišným utrácením.

Projekt mimo jiné přidával do e-shopů vedle tlačítek koupit i tlačítko „raději ušetřit“ a ze spoření tak udělat podobně zábavný koníček jako z nakupování. Podle Triadu Slováci během kampaně šetřili trojnásobně ve srovnání s předchozím rokem a kampaň překonala stanované cíle na 150 procent.

Terapia šetrením uspěla mimo jiné i v další soutěži oceňující efektivní kampaně – Effie  Awards Europe, kde získala dokonce nejvyšší cenu Grand Effie. „Porota Grand Effie ocenila nejen vysokou míru kreativity, ale také pozitivní společenské dopady kampaně. Bojem s přílišným utrácením a impulsivními nákupy pomohla lidem k zdravějším finančním návykům. Kombinace společenského i byznysového přínosu pomohla tomuto projektu vyniknout,“ uvedla tehdy Hélène Dusseaux, ředitelka pro brand building a komunikaci v Procter & Gamble, která řídila zasedání poroty Grand Effie.

Psali jsme
Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards Europe

Foto: Triad Advertising

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.