Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Triad
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards Europe

Jakub Křešnička14. 1. 202122. 1. 2021

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Terapia šetrením pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je McCann Worldgroup.

Prestižní cenu Grand Effie získala během slavnostního online předávání evropských cen efektivity komunikace a marketingu slovenská agentura Triad Advertising. Nejvyšší ocenění získala za kampaň Terapia šetrením pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu a přílišným utrácením.

Projekt přidával do e-shopů vedle tlačítek koupit i tlačítko „raději ušetřit“ a ze spoření tak udělat podobně zábavný koníček jako z nakupování. Podle Triadu Slováci během kampaně šetřili trojnásobně ve srovnání s předchozím rokem a kampaň překonala stanované cíle na 150 procent.

„Porota Grand Effie ocenila nejen vysokou míru kreativity, ale také pozitivní společenské dopady kampaně. Bojem s přílišným utrácením a impulsivními nákupy pomohla lidem k zdravějším finančním návykům. Kombinace společenského i byznysového přínosu pomohla tomuto projektu vyniknout,“ uvedla Hélène Dusseaux, ředitelka pro brand building a komunikaci v Procter & Gamble, která řídila zasedání poroty Grand Effie.

Šetřící kampaň Triadu pak získala zlato i v kategorii Positive Change Europe: Social Good – Brands. Triad pak získal ještě dvě „bronzové medaile“, obě za kapmaň True Colors of Slovakia pro značku Absolut spadající pod slovenský Pernod Ricard v kategoriích pro malý rozpočet a pozitivní změnu. Kampaň ukázala Slovensko „v pravých barvách“, když představila Slovenky a Slováky s jinou barvou pleti, ač Slovensko vychází ze statistik jako třetí nejrasističtější země v Evropě. Kampaň vyvolala diskusi v médiích, získala si podporu influencerů a umělců. Za streamování jejich písní Absolut věnoval peníze na podporu neziskovek bojujících s rasismem a kampaň se stala tou nejúspěšnější v zemi na platformě Spotify.

Celkem bylo na letošních evropských Effie rozděleno 35 ocenění 23 agenturám ze 13 zemí starého kontinentu. Agenturou roku se stala McCann Worldgroup, která posbírala dvě zlaté, tři stříbrné a tři bronzové ceny za kampaně pro Tele2, Aldi, Help for Heroes a Teva Pharmaceuticals. Kompletní přehled výsledků Effie Awards Europe 2020 najdete zde.

Přehled vítězů

×

Radiožurnál po letech poráží Impuls. Je nejposlouchanější

Starší článek

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více