Foto: znamkamarada

Hackathon #známkamaráda sbírá ceny na Cannes Lions

22. 6. 2021 13:06

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Zlato, stříbro i dvakrát bronz získal zatím antikorupční projekt z dílny agentury WMC / Grey pro společnost Actum. Uspěl v kategoriích Direct, PR a Media.

Vyhlašování „reklamních oscarů“ z festivalu Cannes Lions běží už druhý den a konečně se dostalo i na české projekty. Z českých agentur zatím boduje WMC / Grey s kampaní Hackhaton #znamkamarada. Projekt, jenž loni v lednu reagoval na předraženou zakázku na e-shop na dálniční známky za 401 milionů korun, získal zlato a stříbro v kategorii Direct. Probojoval se totiž na stupínky vítězů hned ve dvou kategoriích: Culture & Context – Cultural Insight a Social Behavior. K tomu pak přibyla ještě bronzová ocenění v kategoriích zaměřených na PR a Media. V kategorii Media pak byl projekt ještě jednou na shortlistu. Přihlášený je pak ještě do kategorií Brand Experience & Activation a Sustainable Development Goals, jejichž nominace se teprve budou vyhlašovat.

Hackathonu se na soutěžích daří. Získal už nejvyšší ocenění Grand Prix na českých Effie Awards. Uspěl rovněž v ADC Czech Creative Awards, kde získala zlato v kategorii Campaign for good a bronz v případě Digital — web pages/microsites. Získal také dvě bronzové tužky v mezinárodní soutěži The One Show, kde se mu zadařilo v kategoriích Cultural Driver a Creative Effectiveness: Single Country.  Mimo jiné je pak i na shortlistu soutěže Gerety Awards.

Psali jsme
Grand Prix Effie získal projekt Hackathon #známkamaráda

České agentury – vedle WMC / Grey ještě DDB, McCann, Triad Advertising, OAK, VMLY&R a Action Please – poslaly do Cannes celkem 53 přihlášek. Festival kreativity celkově zpracovává více než 29 tisíc přihlášek z více než 90 zemí.

Grand Prix v pro Česko úspěšné kategorii Direct získala na Cannes Lions kampaň pro Burger King od agentur David Madrid a David Miami. Projekt byl součástí sponzoringu čtvrté divize britského fotbalového týmu Stevenage FC a vyzvala hráče populární fotbalové hry Fifa 20, aby soutěžili s tímto týmem a sdíleli úspěchy, za něž získávali od Burger Kingu odměny. Kampaň už mimo jiné získala dvě zlata v soutěži Clio Awards.

Foto: znamkamarada

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.