Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Publicis Groupe
Lidé

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Redakce MAM27. 6. 202227. 6. 2022

Liška v agentuře ze skupiny Publicis Groupe působí čtvrtým rokem. V nově vytvořené pozici se zaměří na zvýšení efektivity.

Ve společnosti Kindred, která se v rámci skupiny Publicis Groupe specializuje na digital experience platformy, byl do nově vytvořené pozice provozního ředitele jmenován Ondřej Liška. V agentuře působí už čtvrtým rokem jako „project manager lead“ pro globální i lokální klienty. Tím se podle agentury stal nejvhodnějším kandidátem na ředitele jejího provozu. V nové roli se chce zaměřit na vyladění interních procesů a optimalizovat a zvýšit efektivitu provozu celé společnosti.

„V nové pozici se budu podílet na exekuci firemní strategie a dalšího rozvoje. Nedílnou součásti mé pracovní náplně bude i nadále klientská komunikace a účast na výběrových řízeních,“ uvedl Liška jako nový chief operating officer (COO).

Čtěte také
Vyklízet marketingové pozice je nesmysl, říká Varga z Publicis Groupe

Liška začínal svou kariéru jako vývojář při studiu na vysoké škole. Po dokončení studia se přestěhoval do Prahy a dostal se k projektovému řízení, u kterého setrval až doposud. Působil například ve společnosti Aqua Digital, Cleverlance nebo Fallon Prague. V Kindred je od ledna 2019.

„Když jsme s ostatními členy boardu řešili personální obsazení COO pozice, přišel nám Ondra jako super fit. Jsem rád, že naši nabídku přijal a těším se na ještě užší spolupráci,“ řekl Gabriel Zábušek, CEO agentury Kindred, který má navíc od ledna zároveň na starosti technologické aktivity Publicis Groupe v patnácti zemích střední a východní Evropy.

Zavřít reklamu

Startují knihoboxy na příjem knížek z druhé ruky

Starší článek

Fairtrade není charita

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.