Foto: Etnetera

Divizi Etnetery pro umělou inteligenci vede Václav Peterka

16. 3. 2022 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Etnetera Group buduje novou divizi pro rozvoj umělé inteligence. Může z ní být samostatná firma ve skupině.

Někdejší šéf agentury Etnetera Motion Václav Peterka od března vede novou divizi Etnetera Group pro rozvoj umělé inteligence (AI). „Věříme v byznysový potenciál AI a očekáváme zajímavé přínosy pro ty klienty, kteří chtějí prohlubovat práci s daty a tak šetřit náklady, zefektivnit procesy a celkově zvyšovat spokojenost svých zákazníků,“ řekl Martin Palička, CEO Etnetera Group.

Stavba nové AI divize probíhá od letošního jara pod hlavičkou technologické společnosti Etnetera, kde se nyní formuje expertní tým. „Optimismus ve využití AI pro digitalizaci českého podnikání pramení z ověřených případů z praxe, na kterých se podíleli i někteří členové našeho týmu. Osobně jsem velmi rád, že mohu být u vzniku takového projektu, jakým je inkubace AI ve skupině Etnetera,“ komentoval svou novou pozici Václav Peterka, který kvůli tomu, aby se mohl naplno věnovat rozjezdu nové firmy, předal vedení agentury Etnetera Motion kolegovi Michalu Bubeníčkovi.

Čtěte také
Automatizace lepší kreativu nepřinese

Umělá inteligence se nejčastěji využívá v oblasti obchodní automatizace, provozních simulací, zákaznických analýz, personalizovaných nabídek nebo bezpečnosti. Mezi expertní opory AI týmu v Etneteře patří Guillermo Alda, spoluzakladatel společnosti GoodAI Solutions, dále Dušan Vojtek nebo Matouš Jezerský. V blízké budoucnosti by se nová divize měla transformovat do samostatné společnosti v rámci Etnetera Group.

Foto: Etnetera

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.