Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Propamátky
Kampaně

Tomáš Hanák vyzývá k podpoře záchrany památek

Jakub Křešnička4. 5. 20224. 5. 2022

Herec ve spotu upozorňuje na soutěž, která ocení sbírky na obnovu kulturního dědictví. První kolo hlasování běží do konce května.

Herec Tomáš Hanák není známý jen účinkováním v reklamách, ale také zájmem o památky, který ukázal například moderováním série Technické památky českých zemí v České televizi. Teď v novém spotu podpořil projekt Máme vybráno, soutěž oceňující veřejné sbírky na obnovu kulturního dědictví. Pořádá ji Institut pro památky a kulturu a mezi vítěze rozděluje sto tisíc korun.

„Žijete pro památky. Já teda jo. A jestlipak víte, že pro ně žijí další tisíce lidí, kteří je zachraňují. Pojďme je společně podpořit,“ říká Hanák v jednoduchém černobílém spotu, který je k vidění například na YouTube.

Hlasování v soutěži Máme vybráno probíhá na stejnojmenném webu. První kolo on-line hlasování probíhá do 30. května a vzejdou z něj krajští vítězové. Ti získají mediální podporu a představí své sbírky pro druhé kolo. V něm budou lidé od 15. června do konce srpna hlasovat o tom, jak si projekty rozdělí sto tisíc korun. Slavnostní vyhlášení pak proběhne v září, kde bude vedle ceny veřejnosti oceněna finančně nejúspěšnější sbírka a udělena cenaredakce serveru Propamátky.

„Děkuji moc Tomáši Hanákovi, že v záchraně památek spolu s námi vidí smysl. Pokud jste na tom podobně a chtěli byste se kromě hlasování v soutěži zapojit v našem projektu ještě více, neváhejte se ozvat,“ dodal na LinkedIn Aleš Kozák, zakladatel a CEO Propamátky a ředitel Institutu pro památky a kulturu.

Zavřít reklamu

Vedoucí komunikace Škoda Auto bude Ariane Kilian

Starší článek

Nepřistupujte k NFT projektům prvoplánově

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.