Foto: Dekomunizace

Už nikdy fronty na banány, vyzývá spot spolku Dekomunizace

27. 9. 2021 08:09

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

K účasti ve volbách s hashtagem #SbohemSoudruzi vybízí kampaň, kterou podpořila téměř dvacítka známých osobností a lidé z několika agentur.

Iva Pazderková, Karel Kovář, David Černý, Patricie Pagáčová, Jitka Schneiderová, Zdeněk Suchý, Milan Šteindler, Tomáš Hanák, Jan Hájek, David Vávra, Josef Zýka, Jiří Macháček, Eva Salzmannová, Renáta Prokopová a Barbora Poláková. Ti všichni se stihnou během necelé minuty objevit ve spotu „Už nikdy fronty na banány“ doprovozeného voicoverem od Saši Rašilova, který je součástí kampaně spolku Dekomunizace. S hashtagem #SbohemSoudruzi vyzývá k účasti ve volbách do Poslanecké sněmovny, volbě demokratických stran a tím i vyloučení KSČM z Parlamentu.

„Kampaň jsme spustili proto, že KSČM považujeme za politickou stranu s temnou totalitní minulostí, od níž se nikdy plně nedistancovala. V minulých senátních volbách strana ztratila své pozice a nyní je velká šance, že neuspěje ani v parlamentních volbách. Byl by to ten správný dárek k letošnímu stoletému výročí jejího vzniku. Je důležité jít k volbám, chceme apelovat na všechny voliče, aby to pochopili a hodili svůj hlas některé z demokratických stran,“ upřesňuje Michal Gregorini ze spolku Dekomunizace, který stál též mimo jiné za iniciativou Zavražděna komunisty, která uctívala památku političky Milady Horákové během loňského 70. výročí její justiční vraždy.

Gregorini je zároveň majitelem studia Mowshe. Na přípravě kampaně se spotem, který vznikl v produkci Flux Films, se podíleli lidé z více agentur. Za konceptem stojí Marek Linhart, kreativní ředitel a partner YYY agency (dříve Brain One). Na tvorbě grafiky se pak podílela i agentura Zaraguza.

Vedle spotu kampaň umožňuje zájemcům na sociálních sítích, které jsou na webu spolku Dekomunizace za hashtagem #SbohemSoudruzi volně ke stažení. Na webu jsou pak k dispozici například i trička s logem kampaně.

Vizitka kampaně:

Výroba: Flux Films, Dekomunizace

Režie: Adam Vopička

Kamera: Radim Střelka

Producent: Jan Šátava

Koncept: Marek Linhart

Scénář: Jan Šátava, Adam Vopička, Karel Honsa

Logo: Marek Linhart, Václav Kudělka, Mowshe

Grafika: Zaraguza, Mowshe

Foto: Tomáš Mikule

Zvuk: Michael Kocáb

Foto: Dekomunizace

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.