Foto: Česká spořitelna

Spořitelna chce v kampani silnější budoucnost

29. 4. 2022 11:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Banka se s herečkou Jenovéfou Bokovou dívá do udržitelné budoucnosti. Spot je opět od VMLY&R, Creative Embassy a dua Wolfberg.

Nová komunikační kampaň „Společně tvoříme #silnější budoucnost“ je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější, který banka odstartovala loni na jaře. Pokračování tematizuje udržitelnost nejen v ekologickém kontextu, ale zaměřuje se na další aspekty udržitelné budoucnosti, jakými jsou finanční zdraví, vzdělávání nebo inovace.

Hlavní tváří aktuální kampaně je opět herečka Jenovéfa Boková, která v předchozí komunikaci zosobňovala banku při pohledu do její historie.

Nynější kampaň poběží od 2. května až do konce července a k vidění bude na všech tradičních kanálech včetně sociálních sítí, pobočkách Spořitelny nebo v kinech Cinema City. TV spot, který bude ke zhlédnutí zejména na TV Nova nebo ČT Sport, opět připravila agentura VMLY&R s produkcí Creative Embassy a v režii dua Wolfberg.

„Nový televizní spot je zasazen do současnosti a banka se v něm sebevědomě hlásí k podpoře nadčasových řešení a udržitelnému životnímu stylu,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel VMLY&R, dodává: „Opět jsme chtěli upřít pozornost na lidi a jejich sílu měnit svět kolem sebe k lepšímu. Tentokrát na to, jak někteří z nás už dnes svými skutky pozitivně ovlivňují naši společnou budoucnost.“

Dvoudenní natáčení televizního spotu probíhalo z větší části v nově zbudovaných prostorách pražských vysokých škol a také v Centru současného umění DOX. Téma moderních technologií se odehrává na Fakultě chemicko-technologické a komunitní zahrádku se včelími úly na střeše České zemědělské univerzity v Praze.

Čtěte také
Česká spořitelna přenechává prostor kampani pro sbírku

Foto: Česká spořitelna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.