Foto: Young Lions

Young Lions: kategorii Média opět ovládli David Červený a Judita Ružičková ze Zaraguzy

27. 3. 2023 21:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Patnáctý ročník soutěže pro mladé talenty zná první vítěze. V kategorii Media vedle týmu Zaraguzy medaile získali i zástupci agentur iProspect a Kaspen/Jung von Matt.

Do patnáctého ročníku soutěže a tréninkového programu pro mladé talenty do 31 let Young Lions se přihlásilo celkem 88 týmů. Zatím první, v pondělí 27. března hodnocená kategorie Media, je nejobsazenější, utkalo se v ní 26 týmů. Za úkol dostaly vytvořit kampaň pro neziskovou organizaci Kapka naděje, jíž měly pomoci oslovit novou generaci dětských psychiatrů tím, že motivují studenty medicíny, aby si zvolili tento obor pro svou kariéru.

Se svým návrhem porotu nejvíce oslovili David Červený a Judita Ružičková z pražské Zaraguzy, kteří tak v kategorii Média získali prvenství už druhý rok za sebou. Loni pak také uspěli v globálním klání Young Lions a z Cannes přivezli do Česka bronz. David Červený se pak rovněž probojoval na shortlist kategorie Talent roku v soutěži Agentura roku.

Druhé místo obsadili Ondřej Melichar a Barbora Plecháčková z agentury iProspect. Třetí místo zaujali Vítězslav Mecner a Phuong Lan Nguyen z Kaspen/Jung von Matt.

Porotu ale zaujaly i další práce, a tak její čestné uznání získali Karolína Hájková a Martin Richter z agentury Aignos, Vladimír Zikmund (ten je také na shortlistu Talentu roku) z McCann Prague a Karolína Kostková ze Signal Festivalu, či Barbora Svoreňová a Gabriel Berzsi z agentury Hearts&Science.

Porotu kategorie Media tvořili:

  • prezident Pierce Calnan, ředitel strategie Wunderman Thompson – London,
  • Kateřina Huňová, výkonná kreativní ředitelka, Zaraguza Praha
  • Petr Majerik, freelance media coach
  • Lucie Kulhavá, provozní ředitelka agentury Mindshare,
  • Nicole Lypinská, šéfka kreativy, Addict Agency
  • Jerguš Slota, výkonný ředitel, Hearts & Science,

1. místo: David Červený a Judita Ružičková, Zaraguza CZ

2. místo: Barbora Plecháčková a Ondřej Melichar, iProspect

3. místo: Vítězslav Mecner a Phuong Lan Nguyen, Kaspen/Jung von Matt

Čestné uznání poroty:

Martin Richter a Karolína Hájková, Aignos

Karolína Kostková ze Signal Festivalu a Vladimír Zikmund z McCann Prague

Barbora Svoreňová a Gabriel Berzsi, Hearts&Science

Soutěž Young Lions vyvrcholí závěrečným setkáním soutěžících, porotců i klientů s předchozími vítězi a osobnostmi z oboru Awards & Networking Night. Akce je organizovaná ve spolupráci s jedním z generálních partnerů, agenturní skupinou WPP. Proběhne, stejně jako Briefing sessions, v kampusu skupiny v pražských Holešovicích. Druhým generálním partnerem je TV Nova.

Pro všechny medailisty je připravený dvoudenní rozvojový program Winners camp. Ten proběhne – stejně jako oznamování výsledků a Feedback sessions s porotou – virtuálně. Vystupují během něj inspirativní osobnosti ze světa. Navíc v kategoriích Media a Digital díky hlavním partnerům získají vítězové právo reprezentovat Česko ve světové soutěži v Cannes a delegátské pasy na festival Cannes Lions. V kategorii Digital již podruhé díky GroupM a její agentuře GroupM nexus. V kategorii Media díky novému hlavnímu partnerovi, agentuře Hearts & Science. Vedle generálních a hlavních partnerů je Plzeňský Prazdroj podporovatelem kategorie Marketers a media coach Petr Majerik je podporovatelem kategorie Media. Image partnerem je Shutterstock.

Foto: Young Lions

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.