Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

V nové éře tržnice se promění i její vizuální styl

Redakce MAM27. 4. 202227. 4. 2022

Pražská tržnice bude hledat novou vizuální identitu v otevřené soutěži pořádané organizací Czechdesign. Výstupem soutěže bude vizuální styl, který nebude jen logem, ale logickým a komplexním systémem utvářejícím jednotnou vizuální identitu Pražské tržnice a její prezentace.

Město Praha se rozvoji Pražské tržnice věnuje od roku 2019, kdy po mnoha letech chátrání areálu převzalo správu do svých rukou. Za tyto poslední tři roky došlo k vyčištění pěších koridorů od stánků, byly zahájeny dílčí rekonstrukce, přibyli noví nájemci a veřejnost pravidelně láká pořádaný program.

Další oporou pro rozvoj území jsou nedávno vyhlášené výsledky mezinárodní architektonicko-krajinářské soutěže na revitalizaci veřejných prostranství, jejichž prvních výstupů by se Pražané mohli dočkat v roce 2027.

Na koncepční postup od celku k detailu naváže designérská soutěž na vizuální identitu Pražské tržnice, která by měla podtrhnout nově sjednocenou, funkční a přívětivou tvář bývalých holešovických jatek na Bubenském nábřeží.

PSALI JSME
Kdo míří na tržnici? Nové Holešovice příležitostí pro gastro provozy

V současné době se v areálu koncentruje široké spektrum obchodů a služeb. Tržnice nabízí gastronomické, kulturní i obchodní vyžití. Právě díky této široké paletě možností si ponechala svůj tržní charakter a není tržnicí pouze svým názvem.

„Holešovická tržnice, sídlící v historickém areálu bývalých pražských jatek, v současnosti nabízí největší kryté farmářské tržiště s celoročním provozem, různé obchody a služby, kulturní vyžití i gastronomii, zdaleka však nenaplňuje svůj potenciál. Právě se nacházíme v počáteční fázi revitalizace, která by měla vyústit v markantní proměnu ze zašlého a poněkud zapomenutého areálu ve znovuobjevený klenot v širším centru metropole,“ komentuje Milena Mauricová, marketingová ředitelka společnosti Výstaviště Praha spravující Pražskou tržnici, vyhlašovatele soutěže.

Aktuálně Pražská tržnice používá k prezentaci pouze logo, které je odvozené ze schwarzplanu areálu a paletu barev, které zastupují jednotlivé funkce areálu. Od nové vizuální identity se očekává, že bude hravá, jednoduchá a bude odrážet charakter místa, tedy otevřenost, neformálnost a různorodost.

Grafické designéry čeká navržení nejen nového loga, ale i návrh navigačního systému celého areálu. Do nového vizuálu se postupně v budoucnu převléknou všechny marketingové aktivity areálu, včetně webových stránek nebo sociálních sítí. 

VÍCE O DESIGNU
Humpolec boduje se stylem „na půli cesty“ od studia Svéráz

„Jsme velmi rádi, že můžeme designérům zprostředkovat příležitost zúčastnit se této soutěže a vdechnout tak Holešovické tržnici nový život. Cílem není vytvořit cool obraz lákající úzkou cílovou skupinu, ale vystihnout duch místa, které má ambici stát se potenciální oblíbenou lokalitou všech Pražanů,“ doplňuje Jana Vinšová, ředitelka Czechdesignu, organizátora soutěže.

Novou vizuální identitu bude Pražská tržnice hledat prostřednictvím dvoufázové kombinované designérské soutěže, která bude vyhlášena začátkem května. Do prvního kola budou vyhlašovatelem vyzváni až čtyři účastníci a dále se budou moci přihlásit všichni zájemci z řad grafických designérů a studií. Do druhého kola následně postoupí až pět účastníků. Vítěz bude znám v říjnu letošního roku. Návrhy designérů bude hodnotit porota složená ze zástupců vyhlašovatele, společnosti Výstaviště Praha a také z řad odborníků na grafický design.

Soutěž pořádá organizace Czechdesign, která zajišťuje celý proces a profesionální vedení soutěže. Czechdesign má na svém kontě už řadu soutěží na vizuální identity – Městská divadla pražská, Národní galerie, městská část Praha 3, Ústí nad Labem a mnoho dalších měst.

Zavřít reklamu

Hrdí lvi! Česká fotbalová reprezentace představila novou vizuální identitu

Starší článek

Zpravodajství ČRo šéfuje Ondřej Suchan

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.