Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAGISTRÁT HL. M. PRAHY
Marketing

Kdo míří na tržnici? Nové Holešovice příležitostí pro gastro provozy

Irena Buřívalová20. 6. 202027. 10. 2020

Za patnáct let bude snad možné se projít čerstvě opravenou Holešovickou tržnicí. O tuto památkově chráněnou lokalitu, kterou se pražský magistrát rozhodl „oživit“, projevují již nyní zájem potenciální nájemci. MAM zjišťoval, jaká jména se mezi budoucími provozovateli mohou objevit.

„V Holešovické tržnici se musí zvolit kombinace nájemníků, kteří sem přitáhnou lidi a zajistí nějakou návštěvnost, protože se nejedná o místo s přirozenou vysokou frekvencí lidí, jako by byl nějaký dopravní uzel. Na příkladu Alzy je ale vidět, že to možné je, částečně i díky parkovacím místům, se kterými se v Holešovicích počítá,“ říká Tomáš Beránek z CZ Retail Advisors, který projekt přirovnává k úspěšné Hale Koszyky v polské Varšavě.

Podle Beránka má tržnice potenciál přilákat i turisty, kteří ale potřebují určitý objem nabídky a nebudou cestovat z centra za jedním obchodem. Zároveň však říká, že lokalita Holešovic má tu výhodu, že na aktuálně masivně zasažený cestovní ruch nemusí spoléhat. Oporou projektu budou podle něj gastro provozy, které by tržnici měly osidlovat ve větších celcích. Podle Milana Mašši, vedoucího týmu pronájmu maloobchodních prostor v CBRE, je tento projekt, který bude přínosný pro místní obyvatele, příležitostí pro maloobchodníky a zároveň lákadlem pro turisty, dobrou volbou.

„Podobná místa jsou vidět ve Vídni, Mnichově i v Budapešti, Prahu projekt určitě pozvedne,“ říká Mašša a stejně jako Beránek zdůrazňuje, že základním prvkem konceptu by mělo být silné zastoupení gastronomie, foodhall a farmářské trhy.

K tomu, jaké značky či provozovatelé se o prostory v tržnici zajímají a s kým Praha jedná, se vedení města nevyjádřilo. Podle zjištění MAM ale nová koncepce zaujala například Bageterii Boulvard.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 22. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

VIDEO: „Můj syn nemůže mít stejný život jako vaše děti.“ Spot zobrazuje násilí policie

Starší článek

Imperial Brands podporuje prodej vaporizéru blu i novým e-shopem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více