Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) nově povede Petr Orálek

Irena Buřívalová29. 4. 202229. 4. 2022

Nadační fond nezávislé žurnalistiky od 1. května 2022 nově povede novinář a ekonom Petr Orálek.

Petr Orálek strávil většinu profesního života jako novinář, léta působil například v nakladatelství Economia na různě zaměřených postech.

„Většina velkých vydavatelství se stala součástí silných podnikatelských skupin, pro které jsou média jen vedlejší byznys. Na druhou stranu vznikla řada nezávislých médií, která jsou jejich protiváhou a zárukou svobody tisku i různorodosti názorů. Nemají však za sebou silný kapitál a v turbulentní době, kterou nyní prožíváme, jsou mnohem více existenčně ohrožena. O to potřebnější je jejich podpora ze strany Fondu,“ říká Petr Orálek k současnému stavu médií v Česku.

PSALI JSME
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) hledá náhradu za Hrubešovou

„Chci se v čele NFNZ zaměřit na podporu společensky žádoucích témat, kvality novinářské práce i aktivit vedoucích k rozšiřování počtu čtenářů a příjmů. A to nejen na celostátní úrovni, ale i v regionech. Prioritou je také další rozvoj MediaRatingu, který hodnotí důvěryhodnost médií,“ dodává nový šéf NFNZ.

Petr Orálek strávil většinu profesního života jako novinář, byť vystudoval finance na Vysoké škole ekonomické. K profesi ekonoma se vrátil v posledních letech působení v mediálním domě Economia. Působil na pozicích zástupce šéfredaktora Hospodářských novin, jako ředitel speciálních projektů nebo obchodní ředitel. V srpnu 2019 z vlastního rozhodnutí z Economie odešel a začal se věnovat nadační činnosti či projektům zaměřeným na seniory, například online vydavatelství i60.cz.

Zavřít reklamu

Kreativní tendr Jobs.cz vyhráli Kaspeni

Starší článek

Snap má malý a cenově dostupný dron

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.