Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) hledá náhradu za Hrubešovou

1. 3. 2022 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kateřina Hrubešová včera skončila ve funkci výkonné ředitelky NFNZ. Hledá se náhrada.

„Správní rada NFNZ Kateřině děkuje za její misi a nelehkou práci pro fond v době covidové pandemie, zejména pak za její přínos do projektu MediaRating,“ uvedl předseda správní rady NFNZ Tomáš Richter.

PSALI JSME
Chci z našeho ratingu udělat „mediální měnu“

NFNZ hledá na uvolněné místo zájemce se zkušenostmi z oboru médií a žurnalistiky, kteří chtějí sdílet a rozvíjet vizi fondu – podporu a rozvoj nezávislé a kvalitní žurnalistiky v České republice.

Hrubešová, dlouholetá ředitelka profesního internetového sdružení SPIR, vedla NFNZ od 1. května 2021. Vystřídala Josefa Šlerku. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.