Foto: Amazon Prime Video

Amazon se hlásí o pozornost s 3D venkovní reklamou

18. 11. 2021 07:11

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Na start seriálu Kolo času, který se natáčel v Praze, upozorňují virtuální venkovní instalace v Londýně, New Yorku a Tokiu v kampani od agentury Amplify a MPC a Amazon Studios.

Za zhruba dvě miliardy korun byla během 163 dní v Praze natočena epická fantasy série Kolo času (Wheel of Time), kterou bude vysílat streamovací služba Amazon Prime Video od 19. listopadu.

Nákladný seriál si zaslouží stejně epickou reklamní kampaň, která využívá 3D video na digitálních venkovních plochách. Objevuje se v něm hlavní postava seriálu Moiraine, jíž ztvárňuje herečka Rosamund Pike, a s pomocí svých kouzel zažene temné síly.

Působivá scéna se objeví na slavných reklamních plochách. První z nich je na Piccadilly Lights ze sítě Ocean Outdoor na londýnském náměstí Piccadilly Circus, kde se reklamy objevují od roku 1908 s výjimkou druhé světové války, a pohřbů Winstona Churchilla a princezny Diany. Další bude slavná plocha o velikosti takřka 2800 metrů čtverečních přezdívaná Big Kahuna na Times Square v New Yorku. Chybět nebude ani Cross Shinjuku Vision, jediná plocha s 4K rozlišením na 150 metrech čtverečních, v tokijské čtvrti Šindžuku.

Vzhledem k tomu, že každá plocha je jinak vysoko a nabízí jiný ideální úhel pohledu pro zobrazení 3D scény, musela agentura Amplify s produkční společností MPC a studii Amazon, pro každou lokaci natočit video s jinou kompozicí.

„Spolu s Amazon Studios jsme s Rosemund Pike natáčeli všechny spoty v Praze na míru lokacím. Vymysleli jsme choreografii, která vyvolává dojem, že se opravdu vztahuje k publiku v ulicích. Spolu s filmovými vizuály a 3D animací na míru, jsme vytvořili jedinečný 3D formát venkovní reklamy,“ uvedl Alex Wilson, výkonný kreativní ředitel Amplify.

Služba Amazon Prime Video chtěla kampaň na svůj seriál podle briefu pojmout jako „dosud nevídanou“. Instalace jsou součástí širší komunikace, která bude probíhat v televizi, na VOD platformách, sociálních sítích i v dalších formátech venkovní reklamy.

Čtěte také
DOOH jako živé. Velryba se po Soulu mrská také na Times Square

Foto: Amazon Prime Video

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.