Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Amazon Prime Video
Marketing

Amazon se hlásí o pozornost s 3D venkovní reklamou

Jakub Křešnička18. 11. 202130. 11. 2021

Na start seriálu Kolo času, který se natáčel v Praze, upozorňují virtuální venkovní instalace v Londýně, New Yorku a Tokiu v kampani od agentury Amplify a MPC a Amazon Studios.

Za zhruba dvě miliardy korun byla během 163 dní v Praze natočena epická fantasy série Kolo času (Wheel of Time), kterou bude vysílat streamovací služba Amazon Prime Video od 19. listopadu.

Nákladný seriál si zaslouží stejně epickou reklamní kampaň, která využívá 3D video na digitálních venkovních plochách. Objevuje se v něm hlavní postava seriálu Moiraine, jíž ztvárňuje herečka Rosamund Pike, a s pomocí svých kouzel zažene temné síly.

Působivá scéna se objeví na slavných reklamních plochách. První z nich je na Piccadilly Lights ze sítě Ocean Outdoor na londýnském náměstí Piccadilly Circus, kde se reklamy objevují od roku 1908 s výjimkou druhé světové války, a pohřbů Winstona Churchilla a princezny Diany. Další bude slavná plocha o velikosti takřka 2800 metrů čtverečních přezdívaná Big Kahuna na Times Square v New Yorku. Chybět nebude ani Cross Shinjuku Vision, jediná plocha s 4K rozlišením na 150 metrech čtverečních, v tokijské čtvrti Šindžuku.

Vzhledem k tomu, že každá plocha je jinak vysoko a nabízí jiný ideální úhel pohledu pro zobrazení 3D scény, musela agentura Amplify s produkční společností MPC a studii Amazon, pro každou lokaci natočit video s jinou kompozicí.

„Spolu s Amazon Studios jsme s Rosemund Pike natáčeli všechny spoty v Praze na míru lokacím. Vymysleli jsme choreografii, která vyvolává dojem, že se opravdu vztahuje k publiku v ulicích. Spolu s filmovými vizuály a 3D animací na míru, jsme vytvořili jedinečný 3D formát venkovní reklamy,“ uvedl Alex Wilson, výkonný kreativní ředitel Amplify.

Služba Amazon Prime Video chtěla kampaň na svůj seriál podle briefu pojmout jako „dosud nevídanou“. Instalace jsou součástí širší komunikace, která bude probíhat v televizi, na VOD platformách, sociálních sítích i v dalších formátech venkovní reklamy.

Čtěte také
DOOH jako živé. Velryba se po Soulu mrská také na Times Square

Zavřít reklamu

Nejefektivnější reklamou světa je Dream Crazy s Colinem Kaepernickem

Starší článek

Alzáka nemůžeme zbavit typického hlasu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.