Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Silvercast
Newsletter

DOOH jako živé. Velryba se po Soulu mrská také na Times Square

Pavel Hejkrlík5. 8. 20214. 8. 2021

Na nejslavnější venkovní reklamní ploše na náměstí Times Square v New Yorku byla k vidění moderní DOOH instalace. Kolemjdoucí mohli ve vizualizaci obřího akvária obdivovat velice realistickou mořskou vlnu i mrskání velryby.

Společnost Silvercast Media pronajímá právě i plochy na Times Square na obří obrazovce hotelu Marriott. Prostor nabídla digitálnímu jihokorejskému studiu d’strict, které na obří venkovní obrazovce vytvořilo iluzi divoké zpěněné mořské vlny, která se rozbíjí o stěny akvária. Vlnu pomáhá rozpohybovat velryba, která se nakonec sama rozprskne v pěnu. 

„Jsme nadšeni, že jsme mohli ve spolupráci s d’strict představit nový umělecký 3D výtvor právě na největším scéně světa na Times Square. New York je na vzestupu a chceme hrát roli v tom, jak se na ulicích New Yorku cítí jak návštěvníci tak samotní Newyorčané,“ uvedl spoluzakladatel Silvercast Gary Grossman. Cílem d’strict bylo vytvořit prostor,k terý pomůže k relaxaci a zaujme obyvatele i návštěvníky. Vizuál běžel na obrazovce každou půlhodinu po dobu jedné minuty.

„Jsme uprostřed prázdnin a vrcholu teplot. Doufám, že lidé budou díky instalaci schopni na chvíli setřást vedro díky iluzi vlnobití a příboje,“ dodal Sean Lee, CEO d’strict. Studio vytvořilo v minulosti podobnou vlnu například také na venkovní ploše v jihokorejském Soulu.

Kromě obrazovky s velrybou měla Silvercast Media na náměstí také uměle vytvořený vodopád na několika vertikálních obrazovkách, jejichž výška přesáhla celkem sto metrů. Velmi působivé. 

Zavřít reklamu

Seznam podal žalobu na Google a chce za zneužití postavení 10 miliard korun

Starší článek

NFNZ: Publicistické weby neuvádějí zdroje a neoznačují komentáře

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.