Crypto.com v marketingové ofenzivě. Po fotbalovém PSG partnerem i pro tým NBA

23. 9. 2021 07:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tým basketbalové NBA Philadelphia 76ers oznámil, že na dresech pro příští sezonu, která startuje už za měsíc, se objeví jméno nového sponzora společnosti Crypto.com.

Tato burza kryptoměn v rámci dohody za osmimístnou sumu v dolarech nahradí logo Crypto.com logo StubHub. Zástupci 76ers a Crypto.com odmítli prozradit přesné finanční podmínky dohody nebo kolik sezón bude trvat. Osoba blízká týmu uvedla, že dohoda patří mezi pět nejvýznamnějších sponzorských v celé NBA, které se mohou pohybovat od 5 milionů do 20 milionů dolarů za rok.

Crypto.com také získá další prominentní umístění reklamy v aréně týmu, televizním vysílání a digitálních kanálech. Tato společnost oznámila už dříve plán napumpovat do sportovního marketingu sumu 400 milionů dolarů (přes osm miliard korun). Už dříve uzavřela smlouvy například s Formulí 1, Ultimate Fighting Championship a fotbalovým klubem Paris Saint-Germain.

Přetěte si také:
NFT jsou v hledáčku zadavatelů i agentur

Marketingový ředitel Crypto.com Steve Kalifowitz uvedl, že cílem této strategie není jen vytvořit z brandu burzy známé jméno, ale také plošně vzbudit zájem o kryptoměny a nabídnout lidem, aby se o technologii dozvěděli více. „Strategií je v zásadě přivést naši značku k co největšímu počtu lidí v okamžicích, kdy můžeme vytvořit konverzaci. Jelikož je sektor kryptoměn stále poměrně neznámý, pro řadu lidí je stále mnoho otázek a chtějí se dozvědět více,“ řekl Kalifowitz. 

Protože 76ers byli prvním týmem NBA, který zavedl sponzorské nálepky na dresech už v roce 2016, byl jedním z mála týmů, který mohl letos opět podepsat víceletou smlouvu. Tým z Philadelphie je technologiím otevřený, v roce 2016 spustil vlastní startup inkubátor Sixers Innovation Lab a ve stejném roce se stal prvním profesionálním sportovním týmem v USA, který vytvořil e-sportovou odnož.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.