Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vinařský fond chystá tendr. Agentury si rozdělí zhruba 100 milionů korun

Irena Buřívalová6. 8. 20219. 8. 2021

Vinařský fond bude brzo vybírat agentury pro komunikační kampaň pro podporu vín z Moravy a z Čech pro období od roku 2022 do roku 2025. Poptávat bude služby strategické a kreativní agentury, produkční služby a mediální agenturu.

Rozpočet na zmíněné období odhaduje fond na zhruba 100 milionů korun celkem pro všechny tři odnože kampaně. Marketingovou, produkční i mediální. Zástupci Vinařského fondu zatím absolvovali předběžnou tržní konzultaci a nyní finalizují zadávací dokumentaci.

Doposud marketingovou část zajišťovala agentura McCann, mediální agenturou je aktuálně MQI Brno.

PSALI JSME
Svatomartinské letos trochu jinak: v printu, rozhlasu a na sítích

„Tentokrát hledáme, kromě mediální agentury, která by měla mít silnou vyjednávací pozici na trhu, nějaké štiky. Doba se od minulé zakázky změnila, předpokládáme, že se budou účastnit i menší agentury. Zatímco v minulém období bylo ústředním tématem spojení vína a jídla, tentokrát, s ohledem na vývoj kolem pandemie, se chceme soustředit na patriotismus spojený s vinařstvím a představování práce vinařů,“ sdělil MAM ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.

Machovec si zároveň od rozdělení tendru slibuje úsporu, avizovaná částka se nakonec nemusí úplně vyčerpat. Vinařský fond je financován od samotných vinařů, kteří do něj z každého vyprodukovaného litru posílají padesát haléřů. Dostává i dotace od krajských samospráv, zejména Jihomoravského kraje, kde se nachází 95 procent vinic. Největší příjem tvoří prostředky od resortu zemědělství, který na roční bázi fondu „přihodí “ jednou tolik, kolik si sám vydělá.

„Předpokládám, že výběrové řízení vypíšeme na konci srpna, “ uzavírá Machovec s tím, že fond plánuje dál pracovat se všemi mediatypy, včetně TV.

Zavřít reklamu

WPP překonala vlastní odhady, silnější růst čeká i za celý rok

Starší článek

Cushman & Wakefield: Obchodní centra hlásí tržby jako před krizí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.