Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McCann
Marketing

Svatomartinské letos trochu jinak: v printu, rozhlasu a na sítích

Irena Buřívalová10. 11. 202025. 11. 2020

Už ve středu 11.11. v 11 hodin začnou vinaři prodávat tradiční Svatomartinské. Letos se tento fenomén musí obejít bez doprovodných akcí a speciálních husích menu v restauracích. Vinařský fond, který má v Česku na starosti marketing vín a rozvoj vinařské turistiky, tak napřel síly do podpory prodeje prostřednictvím e-commerce, platforem jako Dámejídlo.cz nebo spojením s Rohlík.cz a Košík.cz.

„Letos prodáme o něco méně než obvyklé dva miliony lahví. Většina prodejů se asi odehraje v řetězcích, kde jsou zastoupeni velcí vinaři. Přesto to bude nejméně o čtvrtinu méně než loni,“ uvedl Jaroslav Machovec, ředitel Vinařského fondu. Ten ochrannou známku Svatomartinské vlastní a každoročně ji vinařům propůjčuje.

Klíčové vizuály vytvořené agenturou McCann provázejí celou kampaň a budou k vidění v tisku, v místě prodeje i na internetu. V éteru na Evropě 2 a Frekvenci 1 jsou také k poslechu rozhlasové spoty. Komunikaci na sociálních sítích zajišťuje Medialist. Za část Facebookové komunikace a PR aktivity zodpovídá Omnimedia. Mediální agenturou je MQI Brno.

„Na Instagramu máme v rámci kampaně na Svatomartinské domluvenu spolupráci s několika influencery. Mezi ty největší patří Petr Říbal a Michaela Hávová. Influenceři obdrží víno a suroviny na pečenou husu a jejich úkolem bude udělat Svatomartinské menu a k tomu si dát Svatomartinské víno,“ doplňuje Martina Černá z Vinařského fondu.

„Říká se, že veselá mysl je půl zdraví, a proto bychom si ani za současné situace neměli nechat svatomartinský přípitek vzít. Obchody budou v provozu, e-shopy našich vinařů budou spolehlivě posílat, výdejní okénka restaurací budou otevřená, a půjde-li vše dobře, možná si budeme moci 11. listopadu nebo o týden dva později zajít i na svatomartinskou husu a Svatomartinské víno do restaurace. Počkejte si, až to bude možné a bezpečné, ale na husu a víno si zajděte. Letos to nebude jen zážitek, ale i dobrý skutek,“ apeluje na spotřebitele Jaroslav Machovec v tiskové zprávě.

Rádiový spot:

Instagram:

Videospot:

Facebook zde.

Zavřít reklamu

Milan Formánek se stal novým CEO Zaraguza CZ. 14 let působil v Red Bullu

Starší článek

Dezinformační dezinfekce. Člověk v tísni připravil příručku pro učitele

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.