Foto: České dráhy

Ťapku nebo appku? Dráhy mají další spot s Trojanem

1. 6. 2021 16:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České dráhy v nové kampani od agentury Havas upozorňují na aplikaci Můj vlak. Už tradiční hvězdě drážních spotů, Ivanu Trojanovi, konkuruje čtyřnohá „Ťapka“.

„Ťapka se nikdy neplete,“ rozčiluje se v kampani Českých drah Ivan Trojan v roli myslivce. Před spolucestujícími, kteří používají pro nákup jízdenek mobilní telefon, se chlubí, jak jeho pes zvládá koupit jízdenku, najít nástupiště i čas odjezdu vyštěkat. Jak je u Trojanových postav v drážních spotech zvykem, všechno je ale trochu jinak.

S novou kampaní, která běží od v průběhu června v televizi, online a na sociálních sítích, se na svých profilech pochlubila kreativní agentura Havas.

Produkci spotu měla na starosti společnost Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan, jenž má mimo jiné na kontě nominaci na Oscara za film Želary, který natočil před dvaceti lety.

Aktuální reklama Českých drah s „appkou a Ťapkou“ se nese na stejné vlně záměn a slovních hříček jako předchozí spoty s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Třeba jako když loni v červnu lákaly dráhy na výlety s rodinou, jejíž „punktáta“ si zvolil outfit podle cíle cesty, říčky Punkvy.

Psali jsme
VIDEO: Reklamní novinky. Na cesty po Česku lákají České drahy i Mitsubishi

Vizitka kampaně:

Název: Jednoduchost cestování vlakem

Klient: České dráhy

Agentura: Havas

Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Pavel Slováček  

Copywriter: Martin Skalický

Account director: Lenka Beránková

Režie: Ondřej Trojan

Kamera: Tomáš Sysel

Střih: Vladimír Barák

Zvuk: Jiří Klenka

Production Manager: Michaela Syslová

Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.                 

Foto: České dráhy

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.