Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: penny.cz
Kampaně

Penny se Hýbe hezky Česky na Zlatíčka od Kapitána Dema

Redakce MAM3. 6. 20219. 8. 2021

Řetězec Penny ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů odstartoval projekt na podporu návratu dětí ke sportu s názvem Hýbeme se hezky Česky. Ve novém spotu zaznívá hudba písně Zlatíčka od Kapitána Dema.

Dnešním dnem začíná na internetových stránkách projektu hlasování mezi zúčastněnými týmy o postup do finále, kde se 465 z nich může těšit na finanční i materiální podporu. Do hlasování o poslední tři finalisty v každém mikroregionu, kteří si rozeberou finanční a materiální výhry, se přihlásilo více než 1 100 sportovních týmů z celé České republiky. „Je skvělé, že byl tak velký zájem, a děkujeme našim partnerům Asociaci školních sportovních klubů a České obci sokolské za aktivní podporu a propagaci,“ okomentoval přihlašovací fázi projektu Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny a dodává: „Prakticky polovina přihlášených týmů je ze Sokola a polovina jsou školní kluby. V řadě regionů spolu bude o finálovou účast, kam postoupí tři týmy s nejvíce hlasy, bojovat i 10 až 12 týmů. Očekáváme, že to bude napínavé až do samotného konce.“

Fanoušci, příznivci i veřejnost v následujících týdnech rozhodnou o tom, které tři týmy v každém ze 155 mikroregionů postoupí do závěrečného hlasování. To se uskuteční na všech takřka 400 prodejnách Penny v průběhu září. V něm se rozhodne o tom, kterých 155 ze 465 týmů, jež obdrží vždy v daném místě nejvíce hlasů, dostane finanční podporu 15 000 korun, a které dva zbývající podporu ve výši 5 000 korun.

PSALI JSME
Penny v nové kampani vybízí k návratu do dětství

Při příležitosti Dne dětí byly 1. června ze všech přihlášených vylosovány 4 týmy, které navíc získají ojedinělý zážitek. Na návštěvu exkluzivního VIP boxu na vybraném zápase na pražské Slavii se může těšit TJ Sokol Plzeň V a ZŠ ČSA Veselí nad Lužnicí. Do natáčení reklamy Penny se zase zapojí TJ Sokol Lány a Základní škola Rousínov. Výherce vylosoval bývalý fotbalový reprezentant Vladimír Šmicer se svým synem Jiřím. „Rozhodli jsme se vedle finanční a materiální podpory dát dětem možnost prožít něco, co běžně prožít nemohou. Chceme jim dát zážitek, který si zkrátka za peníze běžně nekoupíte. Věříme, že možnost zahrát si v reklamě nebo si užít zápas v současnosti nejlepšího fotbalového týmu u nás ve VIP boxu bude pro děti zážitkem na celý život,“ říká Vojtěch.

V první fázi projekt podpořili fotbaloví internacionálové Vladimír Šmicer a Jan Koller, olympijský vítěz v moderním pětiboji z Londýna David Svoboda a mladí sportovci Sokola atletka Barbora Malíková, florbalista Filip Langer a šermíř Alexander Choupenitch. Nyní se k nim přidá i populární bojovník MMA Makhmud Muradov nebo sportovní komentátor Petr Svěcený.

I v další části projektu bude pokračovat 360stupňová komunikační kampaň, včetně TV spotu, propagace projektu v tištěných médiích, na billboardech, v on-line prostředí i na sociálních sítích. Pro druhou hlasovací fázi byl natočen nový spot, v němž je použitá skladba Zlatíčka od Kapitána Dema. Hlasování namluvil a projekt na svých sociálních sítích podpoří také Leoš Mareš.

Zavřít reklamu

Aukro nově povede Sadílek z Alzy. Portál čekají velké změny

Starší článek

Sociální nákupy dál porostou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.