Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Penny v nové kampani vybízí k návratu do dětství

Redakce MAM22. 11. 201922. 11. 2019

Nová vánoční kampaň Penny nese motto: „Vánoce jsou pro všechny děti, i ty, co jsou stále v nás“. Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot doplněný o novou interpretaci písně „Forever Young“ od skupiny Alphaville.

Spot připravila agentura Serviceplan Campaign v produkci Anorak Film. Českou adaptaci zpracoval Jiří Pleskot, kreativní partner Hullaballoo.


„Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme. Chybí nám hravost a bezstarostnost, kterou v sobě děti mají. Máme v sobě zábrany. Přitom je tak snadné udělat něco, co bychom udělali jako děti,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu Penny a dodává: „Naší kampaní chceme lidem připomenout, že dítětem zůstáváme po celý život, jen se někdy bereme příliš vážně.“

Spot Penny

Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot, který bude ve třiceti a šedesáti vteřinové verzi prezentován on-line stejně jako televizní spot na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Budou využity i sociální sítě.

Pro účely kampaně byl vytvořen hashtag #ZnovuDitetem. V rámci kampaně Penny využije i influencery a známé osobnosti. Připraveny jsou i výzvy a soutěže, do nichž budou moci lidé zasílat fotografie a videa z chvilek, kdy se cítili znovu dítětem.

Klíčovou součástí kampaně je i píseň Forever Young skupiny Alphaville, kterou pro PENNY nazpíval dětský sbor Pražská kantiléna. Kampaň startuje 22. listopadu a potrvá do Vánoc.

Psali jsme
Vánoční spot Kofoly má letos nové vyústění

Absolutním vítězem POPAI Awards 2019 je paletový ostrov Jägermeister od Daga

Starší článek

Prezident Asociace výstavářských firem: Nehroutíme se

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Veletržní události a trendy roku 2019

Podle Martiny Weberové z Adler Czech a Václava Řezáče z PVA Expo Praha
15. 12. 201915. 12. 2019
Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více