Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Coca Cola
Kampaně

Vydařenost nové Coca-Cola Zero Sugar mají lidé hodnotit v kampani „Yes or No“

Redakce MAM26. 5. 20219. 8. 2021

Po šestnácti letech od uvedení Coca-Cola Zero Sugar na trh představuje společnost The Coca-Cola Company ČR/SK v Česku její nástupkyni. Ačkoliv název a složení zůstávají na první pohled stejné, zákazníci se mohou těšit na novou Cola-Cola Zero Sugar, která má být lahodnější, jemnější a více osvěžující.

Chuťově je nová Coca-Cola Zero Sugar blíž klasické variantě nápoje Coca-Cola. Navíc má ambici stát se nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec. Spolu s uvedením této novinky bude spuštěna kampaň s názvem „Yes or No,“ díky které budou moct o vydařenosti chuti novinky Coca-Cola Zero rozhodnout sami spotřebitelé.

„Podstata kampaně Yes or No spočívá v  tom, že zákazníci sami budou moct jednoduchým způsobem rozhodnout, zda je pro ně nová Coca-Cola Zero Sugar tím nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec,“ komentuje Kateřina Třísková, Brand manažerka značky Coca-Cola ve společnosti The Coca-Cola Company ČR/SK a dodává: „V Praze, Brně a Bratislavě budou u vybraných obchodních center připraveny interaktivní prodejní automaty, které svým způsobem upozorní a představí novinku Coca-Cola Zero Sugar a dají lidem na výběr, zda  upřednostní klasickou variantu Coca-Cola nebo novou Coca-Cola Zero Sugar. Záleží jen na nich, co zvolí. Pokud to bude Coca-Cola Zero a budou mít štěstí, mohou se navíc v řadě případů těšit i na milé bonusové překvapení.“

Video k nové kampani s názvem pochází z kreativní dílny agentury McCann Buenos.

Marketingová podpora kampaně „Yes or No“

V rámci spuštění kampaně „Yes or No“ bude vedle interaktivních automatů využito široké marketingové podpory. Její součástí bude nejen PR komunikace, ale i televizní reklama, přičemž nový reklamní spot se v televizi objeví na konci května 2021. Ve stejném období bude rovněž spuštěna kampaň na sociálních sítích a v online, kde bude využita i podpora lokálních influencerů značky Coca-Cola, například o lokalizaci videa se postará influencer Sofian Medjmedj. V místě prodeje budou v Česku i na Slovensku použity POS materiály (plakáty, woblery, shelf stopery, paletové dekorace apod.). Ve vybraných obchodech se zákazníci mohou těšit na speciální promo aktivity, ať už se jedná o atraktivní zaváděcí ceny nebo různé katalogové a kuponové akce. 

PSALI JSME
Coca-Cola spolupracuje s FleishmanHillard

Za realizací kampaně v České republice a na Slovensku stojí agentura Saatchi&Saatchi, o PR podporu novinky Coca-Cola Zero se v České republice stará agentura FleishmanHillard, na Slovensku agentura Seesame.

Zavřít reklamu

Raději budeme menší a šťastnější firma

Starší článek

Hořké volby jsou ústředním motivem hry Radegastu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.