Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Marketing

Coca-Cola spolupracuje s FleishmanHillard

Redakce MAM31. 3. 202131. 3. 2021

Coca-Cola si pro spolupráci pro zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybrala agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude realizovat tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame.

„Hledali jsme nejen velkou agenturu, co se týče rozsahu integrovaných služeb, ale i témat. Jsme jedním z největších světových producentů nápojů společnosti Coca-Cola, které vyrábíme, prodáváme a distribuujeme, ale také partnery dalších společností, jako jsou Gruppo Campari, Edrington nebo Monster. Pochopení aktuálních výzev spojených s pandemií a zároveň dlouhodobých otázek souvisejících s udržitelností, inovacemi a postavením našich značek na lokálních trzích pro nás bylo zcela klíčové,“ komentuje výběr agentury Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace pro Česko a Slovensko ve společnosti Coca-Cola HBC.

„Jsme rádi, že nyní společně s naším ‚botlerem’ Coca-Cola HBC máme v České i Slovenské republice profesionální partnery, kterým jsou blízké naše hodnoty a pomohou nám je naplňovat,“ říká Veronika Němcová, ředitelka vnějších vztahů, komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

PSALI JSME
Kampaň Coca-Cola „Spolu chutná nejlépe“ zve na živé vaření s influencery

Agentura FleishmanHillard se zapojí do projektů pro celou škálu značek, od tradičních brandů, jako jsou Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy či Kinley, až po značky, které přibyly do portfolia v posledních letech, jako jsou Costa Coffe či Natura, značka přírodní vody pramenící v srdci Broumovska. Pro systém Coca-Cola bude zajišťovat několik typů služeb. „Komplexní služby, od media relations přes influencery, CSR, interní komunikaci, public affairs až po kreativu, jsou přesně tím, co klientům chceme poskytovat. Věříme, že právě díky propojení kompetencí napříč různými týmy vznikají ‚disruptivní‘ myšlenky, které zásadně ovlivňují byznys našich klientů,“ uvádí Roman Pavlík, výkonný ředitel agentury FleishmanHillard.

Systém Coca-Cola je tvořen společnostmi The Coca-Cola Company a Coca-Cola Hellenic Bottling Company, která v Česku provozuje výrobní závody v Praze-Kyjích, Teplicích nad Metují a řadu obchodních a distribučních center v Česku i na Slovensku.

×

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Starší článek

Vodafone mění globální positioning s heslem ‘Together We Can’

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více