Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Coca-Cola
Marketing

Kampaň Coca-Cola „Spolu chutná nejlépe“ zve na živé vaření s influencery

Irena Buřívalová15. 2. 202115. 2. 2021

Coca-Cola zahajuje svoji novou kampaň s názvem Spolu chutná nejlépe i v Česku. Její hlavní myšlenkou je najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s blízkými. V rámci komunikace je plánováno hned několik marketingových aktivit – globální TV spot, jež odkazuje ke světovým chutím, času strávenému s rodinou a k myšlence, že vše chutná lépe společně. Chystá se i živě přenášené vaření s influencery – kuchařským mágem Markem Pavalou a zpěvačkou Máriou Čírovou, spotřebitelská soutěž o kuchyňské potřeby Potten&Pannen nebo spolupráce s e-shopem Košík.cz.

„Letošní kampaň je postavena nejen na skvělé chuti nejslavnějšího nápoje na světě, ale především na myšlence, že radostné chvíle a skvělé věci si můžeme vychutnat právě doma se svou rodinou.  Domácnost je totiž místem, kam se v posledním roce přeneslo ochutnávání nových pokrmů a společné sdílení nejrůznějších příjemných zážitků,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR. „Z průzkumu mezi českými spotřebiteli víme, že lidé si perlivý nápoj Coca-Cola často vychutnávají právě doma a 72,4 procent respondentů uvedlo, že jej preferují před jiným colovým nápojem. I z tohoto důvodu je letošní kampaň Spolu chutná nejlépe jiná a klade důraz na čas strávený doma,“ doplňuje Němcová.

Kampaň Spolu chutná nejlépe v Česku a na Slovensku běží už po druhé. I loňský ročník doprovázela řada aktivit – byla to například soutěž o kuchyňské spotřebiče SMEG, které se zúčastnilo více než 52 000 soutěžících, nebo zábavná televizní show o vaření Společně s chutí, kterou provázel Marek Pavala společně se slovenskou herečkou a komičkou Lujzou Garajovou-Schramekovou.

„Aktuální situace a zkušenosti z minulého roku nás podnítili k tomu hledat nové příležitosti a možnosti spojení skvělého jídla a nápoje Coca-Cola. Chtěli jsme zachovat velmi úspěšný formát vaření a spolupráci s influencery, a zároveň přinést milovníkům dobrého jídla skutečný zážitek, který mohou sdílet se svými nejbližšími. Speciálně pro letošní rok vznikl proto nový formát, díky kterému přeneseme zajímavé recepty přímo do domácností prostřednictvím livestreamů na Instagramu, ve kterých budeme vařit společně v reálném čase. Do projektu je zapojen i online supermarket Košík.cz, kde si lidé mohou snadno nakoupit všechny suroviny na recept, který se bude v rámci livestreamu vařit,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021. K vaření přizvala Coca-Cola ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se o třech sobotách v únoru a březnu a v pohodlí domova budou připravovat zajímavé recepty světových chutí.

Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen. Kampaň Spolu chutná nejlépe podpoří i komunikace v obchodě Košík.cz, kde bude zároveň možnost si nakoupit suroviny na livestream vaření s influencery.

×

Česko.Digital spolupracuje s Livesportem. Získá od něj tři miliony korun

Starší článek

Dvouměsíčník Finmag vylepšil design a vrací se víc k byznysovým tématům

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více