Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Letiště Praha
Kampaně

Uletěly vám včely? Lítáte z „callu“ na „call“? Letiště Praha vrací létání správný význam

Redakce MAM12. 5. 20219. 8. 2021

Letiště Praha startuje novou image kampaň, která se zaměřuje na obecnou podporu létání a také na cestování do klíčových destinací během letních měsíců. Za kampaní stojí interní marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers.

„Kampaní chceme vyvolat vzpomínky na staré časy, kdy vše bylo normální, a probudit touhu po cestování a zážitcích. V nejbližším období se zaměříme zejména na podporu chuti cestovat za sluníčkem do oblíbených destinací jako je například Chorvatsko, Řecko či Španělsko,“ říká Marcela Tučníková, ředitelka marketingové a korporátní komunikace Letiště Praha, a dodává: „Chceme také ukázat, že cestování je možné a je bezpečné. Cestující navíc mohou pro své pohodlí využít našich letištních služeb. Zaparkovat přímo u terminálů či si dopřát komfortu letištních salonků.“

Kampaň se opírá o slovní hříčky a příjemné letní fotografie, na kterých dominuje moře a písek. „Před více než rokem se doba změnila. Necestujeme, místo práce zůstáváme na home office, děti nechodí do škol. A tak jen létáme z callu na call. Sledujeme, jak v další vlně křivky exponenciálně vylétly, jiné dramaticky slétly na minimum. V posledním roce jako by nám uletěly včely. Spousta létání, ale přitom jsme pořád doma. Proto jsme kampaň postavili na myšlence, kdy je na čase vrátit létání zase ten správný význam,“ vysvětlila Iva Bízová, Creative CEO Loosers.

PSALI JSME
Vánoční spot Letiště Praha: „Nejkrásnějším dárkem je setkání s těmi, co máte rádi“

Letiště Praha spustí kampaň už v průběhu května. „Využijeme jak digitální, tak i offline reklamní formáty. Postupně se tak lidé budou moci s kampaní setkat na sociálních sítích, na YouTube a v obsahové síti ve formě statických příspěvků i krátkých videí. Tyto formáty následně doplní i nosiče přímo v prostorách terminálů Letiště Praha,“ říká Radek Šafránek, specialista online marketingu letiště.

Celou kampaň doplňuje webová stránka www.zazitkyuzcekaji.cz, kde cestující najdou detailní přehled všech aktuálně dostupných linek z pražského letiště včetně informací o tom, jaké letecké společnosti do dané destinace létají. „U nejoblíbenějších destinací jsme se rozhodli připravit i cestovatelské průvodce, kde cestující najdou kromě užitečných informací také tipy na výlety a pamětihodnosti, které nesmí minout,“ dodává Šafránek. Zároveň zde najdou všechny informace o bezpečném letu, opatřeních na letišti a také podmínky odletu a návratu z konkrétních zemí. Je zde také přehled služeb, které mohou cestující na Letišti Praha ke zvýšení svého pohodlí využít.

Zavřít reklamu

Ignorování chudoby vede k extrémizmu a totalitě, varuje kampaň

Starší článek

Marketing Palladia vede Milan Rumler

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.