Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Letiště Praha
Marketing

Vánoční spot Letiště Praha: „Nejkrásnějším dárkem je setkání s těmi, co máte rádi“

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

Letiště Václava Havla Praha nasadilo na své online kanály vánoční kampaň z produkce agentury No Stress Production. Spotem sděluje, že nejkrásnějším dárkem nejen o Vánocích je možnost osobně se setkat a v příjemné atmosféře trávit čas s rodinou a přáteli.

„Naším cílem bylo vytvořit spot, který připomíná, že setkání s těmi, které máme rádi, je ten nejkrásnější dárek. A to nejen o Vánocích,“ říká Marcela Tučníková, manažerka externí komunikace a marketingu Letiště Praha, a doplňuje: „Letošní rok osobním setkáním příliš nepřál. My ale věříme, že příští rok bude, nejen v tomto ohledu, lepší a naše letiště bude moci opět zprostředkovávat lidem z mnoha koutů světa onen magický okamžik přivítání svého blízkého. Právě u nás na Letišti Praha jsme těmto mnohdy dojemným setkáním svědky.“

„V situaci, ve které se nacházíme, je důležité udržet si nadhled a naději. O co víc o ně člověk přichází díky realitě, o to podstatnější je vyhlížet nastávající rok jako čas, kdy nejistota skončí. Právě to jsme se snažili spotem říci. Možná je teď smutná doba, ale každý smutek jednou skončí a vše zase začne ‚létat’ jako dřív,“ dodávají režiséři David Laňka a Martin Müller z produkční agentury No Stress Production.

Spot je dostupný na online kanálech Letiště Praha, jako jsou YouTube či Facebook. Ve videu se Letiště Praha ohlíží do budoucnosti, kdy se lidé budou moci opět bez obav setkat, obejmout a být zase spolu bez ohledu na to, odkud pocházejí. Část spotu vznikla přímo v prostorách Letiště Václava Havla Praha.

×

Terap.io posiluje marketing: novou ředitelkou je Ania Cingrošová

Starší článek

Extra Publishing i Valora Investment nabízejí za Puntík a Tečku bezmála 900 tisíc

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více