Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Letiště Praha
Marketing

Vánoční spot Letiště Praha: „Nejkrásnějším dárkem je setkání s těmi, co máte rádi“

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

Letiště Václava Havla Praha nasadilo na své online kanály vánoční kampaň z produkce agentury No Stress Production. Spotem sděluje, že nejkrásnějším dárkem nejen o Vánocích je možnost osobně se setkat a v příjemné atmosféře trávit čas s rodinou a přáteli.

„Naším cílem bylo vytvořit spot, který připomíná, že setkání s těmi, které máme rádi, je ten nejkrásnější dárek. A to nejen o Vánocích,“ říká Marcela Tučníková, manažerka externí komunikace a marketingu Letiště Praha, a doplňuje: „Letošní rok osobním setkáním příliš nepřál. My ale věříme, že příští rok bude, nejen v tomto ohledu, lepší a naše letiště bude moci opět zprostředkovávat lidem z mnoha koutů světa onen magický okamžik přivítání svého blízkého. Právě u nás na Letišti Praha jsme těmto mnohdy dojemným setkáním svědky.“

„V situaci, ve které se nacházíme, je důležité udržet si nadhled a naději. O co víc o ně člověk přichází díky realitě, o to podstatnější je vyhlížet nastávající rok jako čas, kdy nejistota skončí. Právě to jsme se snažili spotem říci. Možná je teď smutná doba, ale každý smutek jednou skončí a vše zase začne ‚létat’ jako dřív,“ dodávají režiséři David Laňka a Martin Müller z produkční agentury No Stress Production.

Spot je dostupný na online kanálech Letiště Praha, jako jsou YouTube či Facebook. Ve videu se Letiště Praha ohlíží do budoucnosti, kdy se lidé budou moci opět bez obav setkat, obejmout a být zase spolu bez ohledu na to, odkud pocházejí. Část spotu vznikla přímo v prostorách Letiště Václava Havla Praha.

×

Terap.io posiluje marketing: novou ředitelkou je Ania Cingrošová

Starší článek

Extra Publishing i Valora Investment nabízejí za Puntík a Tečku bezmála 900 tisíc

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více